Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man helt bort svettelukt fra klær? Tror det sitter igjen fra tiden jeg var gravid, kjenner litt ekkel lukt fra armhulene til noen klesplagg ennå, selv om jeg vasker på 60 grader. Tips noen?

Skrevet

Kast plagget. Svettelukt i klær er en av de tingene som er umulig å få bort. Tror jeg.

Gjest er min erfaring
Skrevet

Hvis de er syntetiske, er det ikke mye å gjøre. Kast dem.

Er det 100% bomull, pleier lukten å forsvinne ved 60 grader

Skrevet

Kast plagget. Svettelukt i klær er en av de tingene som er umulig å få bort. Tror jeg.

Legg det i fryseboksen (innpakket i plastpose) i ett døgn. Da er all lukt borte. Er et suverent råd også for sko som lukter.

Skrevet

Bruk litt salmiakk sammen med vaskepulveret!

Eddik kan du også prøve.

Gjest papirtiger
Skrevet

Eddik tar bort svettelukt :)

Bløtlegg i en dag eller noe, vask på 60 grader etterpå.

Gjest Calóni
Skrevet

Legg det i fryseboksen (innpakket i plastpose) i ett døgn. Da er all lukt borte. Er et suverent råd også for sko som lukter.

Jeg prøvde det på to par sko, men det funket ikke...selv om jeg lot de ligge i godt over to døgn..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...