Gå til innhold

Akutten på TV 3

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma
Skrevet

Nå ser jeg at de har tatt Akutten ut av programmet igjen. Synes ikke det er lenge siden den kom tilbake etter å ha vært bore i evigheter..

Noen flere som kommer til å savne alle legene og sykepleierne? Og som kanskje vet noe om når de har tenkt å sette det opp igjen... Grrrr

Skrevet

Ja jeg kommer til å savne det, var endelig kommet inn i det nå etter at jeg ikke har sett det på lenge, og så tar de det bort......dårlig gjort!!!

Skrevet

Kommer også til å savne Akutten. Det er da vitterlig ikke mange ukene siden den ble satt opp igjen?

Synes det er fryktelig synd de tar den bort. Mye bedre enn Nannyhjelpen!!! Helt sikkert.

Skrevet

Like skuffet som deg!!! Men leste på nettsiden til tv3 at de tar pause et par måneder og er tilbake senere i høst, så da kan vi se fram til det.

Skrevet

Veldig skuffet jeg å.. Gledet meg til ny ep i dag, men nei da.. *sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...