Gå til innhold

Selge et hus med 8 hybler uten bad.

Anbefalte innlegg

Gjest Halling
Skrevet

Nå i dag (med ny lov) kan jeg selge et hus som borettslag bestående av 8 hybler og to bad. Knøttlite vaskeri, null tomt, null boder, null parkeringsplasser, null ingenting.

Før var det ikke lovlig, og det kan fremdeles ikke selges som selveier, der kommer seksjoneringsloven inn, og den er gedigent streng.

Intressant.

Hvor mye vil du gi for et 16 kvm rom sentralt i Oslo? Vask og speil. Gjengs leie 4000 kr + strøm.

Skrevet

Jeg tipper på rundt en million hvis den ligger sentralt.

Naboen solgte en for 8mnd for en mill, den var på 24 kvm men med bad,

Gjest ingenting tror jeg
Skrevet

Jeg ville ikke hatt hybel uten bad.

Gjest jippiii
Skrevet

Ville ikke - under noen omstendighet - kjøpt en hybel uten bad. Ville heller aldri leid en hybel uten bad til 4000 kr.

Gjest Halling
Skrevet

Ville ikke - under noen omstendighet - kjøpt en hybel uten bad. Ville heller aldri leid en hybel uten bad til 4000 kr.

Folk selger sin bestemor for å bo i Oslo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...