Gjest kizi Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 For mitt vedkommende er det tv-lisensen og årsavgiften til bilen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Strømregninga!!! Den er så hersens høy:-( 0 Siter
Knotten Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg sitter her på DOL og drøyer det jeg egentlig skulle på nett for å gjøre; Betale regninger. Her har jeg en for restskatt, en for studielån, en for barnehage...og litt bak i køen av regninger finner jeg den som dumpet ned i kassa i dag; TV-lisensen. Den som irriterer meg mest er allikevel årsavgiften for bil. Makan til avgift som smaker surt. Rett borti gata har jeg nemlig en bompengeboks som avkrever meg 20 kroner hver gang jeg passerer! 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Regninger som ikke er selvforskyldt, altså såkalte "uforutsette utgifter", som fucker opp budsjettet mitt. Samme hva. 0 Siter
favn Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg sitter her på DOL og drøyer det jeg egentlig skulle på nett for å gjøre; Betale regninger. Her har jeg en for restskatt, en for studielån, en for barnehage...og litt bak i køen av regninger finner jeg den som dumpet ned i kassa i dag; TV-lisensen. Den som irriterer meg mest er allikevel årsavgiften for bil. Makan til avgift som smaker surt. Rett borti gata har jeg nemlig en bompengeboks som avkrever meg 20 kroner hver gang jeg passerer! Ja, den årsavgiften er SYK, SYK, SYK. Verstingen, helt klart. Ellers irriterer det like mye hver gang strømregningen er betalt - vips, få dager etter dukker det opp en til. Har forbruk og nettleie hos to forskjellige selskaper, men det skulle man ikke tro så ENORME summer som begge får seg til å kreve uten å rødme. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg synes det kjipeste er årsavgiften på bil og medisinregningene mine. De ville jeg gjerne vært foruten. Medisiner er dyrt og jeg kommer fort opp i 1000 kr mnd. Slik er det hvis man har feil diagnose. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Eiendomsskatt og tv lisens. Den beste er huslånet for den er så lita!! 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg synes det kjipeste er årsavgiften på bil og medisinregningene mine. De ville jeg gjerne vært foruten. Medisiner er dyrt og jeg kommer fort opp i 1000 kr mnd. Slik er det hvis man har feil diagnose. Det er jeg helt enig med deg i. Altfor mange har altfor høye medisinutgifter og behandlingsutgifter, som de ikke får refundert i det hele tatt selv om behandlingen er helt nødvendig. Mange minstepensjonister osv har jo ikke engang råd til å gå til legen! For ikke å snakke om medisiner, fysioterapi og tannlege! Et plaster på såret er at man ihvertfall kan søke om skattefradrag hvis man har mange slike utgifter. Men det burde jo heller vært frikort, med lav egenandelstak, for ALL behandling! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Tv-lisensen og strømregninga (har ikke bil) 0 Siter
zapata Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 TV-lisensen, helt klart!! Også f.eks.en elektriker-regning på noe som tok 1/2 time... på over 5000kr. Går det an da??? 0 Siter
Goldy79 Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 TV-lisensen, helt klart!! Også f.eks.en elektriker-regning på noe som tok 1/2 time... på over 5000kr. Går det an da??? Synes det er surt at parabol er så dyrt også :-( Me må ha det pga at me ikkje får inn nokon kanalar utan :-( 0 Siter
Osiris Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Synes det er surt at parabol er så dyrt også :-( Me må ha det pga at me ikkje får inn nokon kanalar utan :-( Til gjengjeld så kan dere velge hvilke kanaler dere vil kjøpe kort til. Vi har kabeltv via CanalDigital og de fjerner mine favorittkanaler en for en uten at jeg kan påvirke det. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Til gjengjeld så kan dere velge hvilke kanaler dere vil kjøpe kort til. Vi har kabeltv via CanalDigital og de fjerner mine favorittkanaler en for en uten at jeg kan påvirke det. Du kan velge å kutte ut kabel-tv og få deg parabol du og? 0 Siter
Osiris Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Du kan velge å kutte ut kabel-tv og få deg parabol du og? Parabolantenner er ikke lov i borettslaget 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.