Gå til innhold

Mobilabstinenser

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Nå er jeg sur!!!

Jeg får ikke åpnet den teite mobilen min og sett inn det nye simkortet, den er fremdeles låst (se tidligere tråd på åpent om nytt abonnemang)

Nå er det rett før jeg hiver den gamle mobilen i veggen, og bestiller meg en ny!!! *ser veldig morsk ut*

Sikler etter en Se K750i..... Men om lommeboka er helt enig, det er en annens sak.

Idiotiske mobil altså!!!

Øh, avhening av mobilen jeg? Neida... *ser uskyldig ut*

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hvorfor ringer du ikke mobilleverandøren din og spør hvordan du skal gjøre det? Eventuelt ringer 09000 og spør dem siden det er de som har låst telefonen i utgangspunktet.

Gjest Shira12
Skrevet
  tidligere skrev (På 15.8.2005 den 16.40):

Hvorfor ringer du ikke mobilleverandøren din og spør hvordan du skal gjøre det? Eventuelt ringer 09000 og spør dem siden det er de som har låst telefonen i utgangspunktet.

Har lurt på om jeg skal ringe 09000, men må sidene deres står det at de bare gir deg koden, du skal selv lete opp i bruksanvisningen hvordan du låser opp, da dette er forskjellig fra telefon til telefon.

Men finner jeg noe i bruksanvisningen til telefonen? Nei, det jo vært for enkelt ;-)

Har sendt en mail til Sony Ericsson support, får håpe at de svarer meg.

Skrevet

Har du prøvd å bare taste koden uten å gå inn i menyen, og så trykke på ok/send-knappen?

Gjest Shira12
Skrevet
  Gemini skrev (På 15.8.2005 den 16.51):

Har du prøvd å bare taste koden uten å gå inn i menyen, og så trykke på ok/send-knappen?

Jepp.

Tror jeg har prøvd det meste nå :-/

Litt lei, merkelig det der, når telefonen ikke funker, så klør det i fingrene etter sende SMS til venner og halve slekta ;-)

Er det nå jeg skal kjøpe K750i i eller?? Leter etter unnskyldninger til og få ny mobil, he he ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Fikk hjelp av en hyggelig kar fra Telenor Kundeservice.

Stod jo ingen plass hvordan jeg skulle gjøre det, men han kunne det han! :-)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet
  Shira12 skrev (På 15.8.2005 den 17.16):

Fikk hjelp av en hyggelig kar fra Telenor Kundeservice.

Stod jo ingen plass hvordan jeg skulle gjøre det, men han kunne det han! :-)

Siden jeg har gitt videre en SE telefon med sperre så ble jeg litt nysgjerrig, åssen gjorde du det?

Gjest Shira12
Skrevet
  tidligere skrev (På 15.8.2005 den 17.22):

Siden jeg har gitt videre en SE telefon med sperre så ble jeg litt nysgjerrig, åssen gjorde du det?

På min SE Z600 tok jeg og trykket til ventre (pila) 2 ganer, tastet så * 2 ganger, fikk opp en meny, valgte den låste hengelåsen (icon), tastet koden, og vips, den var åpen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...