Gå til innhold

Kikkhull i døra, hvor høyt?

Anbefalte innlegg

Gjest Halling
Skrevet

Jeg lar diskusjonen gå, borrer ikke før det er enstemmig. Heldigvis ikke min dør.

Skal hullet stå høyt for herren i huset, eller lavt så den som er lavest kan se ut uten å stå på en stol?

Eller to hull?

Eller tre?

En sier det ser merkelig ut at hullet er langt nede.

En annnen sier at de høye kan bøye seg ned, men de korte må hente en krakk.

Skrevet

155 cm over bakken.

Regnestykket: 164 cm minus ca 14 cm ned til øynene pluss ca 2 cm i sko pluss ca 3 cm i elegant strekk.

Skrevet

Hullet bør såklart være sånn at den minste kan se gjennom ved å stå på tå, og den høyeste må bøye seg litt.

Ihvertfall ikke for høyt, for det er mye vanskeligere for oss som ikke er så høye å finne noe å stå på enn for en høy å kunne bøye seg litt.

;)

Gjest Halling
Skrevet

155 cm over bakken.

Regnestykket: 164 cm minus ca 14 cm ned til øynene pluss ca 2 cm i sko pluss ca 3 cm i elegant strekk.

Egoist!

:-)

Gjest Halling
Skrevet

Hullet bør såklart være sånn at den minste kan se gjennom ved å stå på tå, og den høyeste må bøye seg litt.

Ihvertfall ikke for høyt, for det er mye vanskeligere for oss som ikke er så høye å finne noe å stå på enn for en høy å kunne bøye seg litt.

;)

Jeg syns det høres fornuftig ut. Det er vel de minste som i hvert fall burde se hvem de slipper inn?

En liten tass slapp inn en psykisk utviklet mann, mens mor sto i dusjen.

Hylet kunne høres i 7 prestegjeld. Mannen ville bare "høre om hun visste når bussen gikk" :-) Med mor i nettoen.

Var det morsomt? Så absolutt. Vi måtte ned i kjellern før vi turde å le, ellers kunne det blitt farlig.

Skrevet

Jeg syns det høres fornuftig ut. Det er vel de minste som i hvert fall burde se hvem de slipper inn?

Hylet kunne høres i 7 prestegjeld. Mannen ville bare "høre om hun visste når bussen gikk" :-) Med mor i nettoen.

Var det morsomt? Så absolutt. Vi måtte ned i kjellern før vi turde å le, ellers kunne det blitt farlig.

*LOL*

Gjest Halling
Skrevet

*LOL*

Denne moroa kommer til å vare i mange år. Men stakkars mamman. Nå prekes det alarm, sikkerhetslenke, sikkerhetslås, vektere, gitter for vinduer, flomlys og bevæpning.

Flere tiltak? Miner?

Gjest Halling
Skrevet

*LOL*

Oppdatering:

Det verste er visst at han lukta vondt!

Jeg har funnet fram fluktstol, popcorn og cola for å følge med på utviklingen.

Mannen lukter ekstremt vondt, men vet ikke bak og fram på et kvinnfolk, og kunne ikke gjøre en katt fortred. Men det kunne vært en annen. Men det var det ikke.

Jiha!

Skrevet

Hvis hullet er i barnehøyde, så vil en jo ikke kunne se hvem det er om en voksen person står utenfor da...

Skrevet

"psykisk utviklet mann"

Hmm...?

Gjest Halling
Skrevet

Hvis hullet er i barnehøyde, så vil en jo ikke kunne se hvem det er om en voksen person står utenfor da...

Med 170 grader vinkellinse, så burde de fleste ha problemer med å gjemme seg.

Gjest Halling
Skrevet

"psykisk utviklet mann"

Hmm...?

Utviklingshemmet.

Takk for korreksjonen.

Skrevet

Mitt er 10 cm for høyt oppe. Men tatt i betraktning at jeg er bare 152 cm høy så er det nok i riktig høyde for den gjennomsnittlige kvinne vil jeg tro. Kikkhullet er faktisk akkurat 152 cm over golvet! :o)

Skrevet

Mitt er 10 cm for høyt oppe. Men tatt i betraktning at jeg er bare 152 cm høy så er det nok i riktig høyde for den gjennomsnittlige kvinne vil jeg tro. Kikkhullet er faktisk akkurat 152 cm over golvet! :o)

...med kikkhull 152 cm over gulvet hadde jeg fått nakkekink og ryggproblemer...

Gjest Halling
Skrevet

Jeg vil anbefale et selvklebende kikkhull. Eller et med borrelås, så kan du flytte kikkhullet hvor du vil!

Skrevet

Oppdatering:

Det verste er visst at han lukta vondt!

Jeg har funnet fram fluktstol, popcorn og cola for å følge med på utviklingen.

Mannen lukter ekstremt vondt, men vet ikke bak og fram på et kvinnfolk, og kunne ikke gjøre en katt fortred. Men det kunne vært en annen. Men det var det ikke.

Jiha!

Skjønner at dere har mye moro i heimen, ja ;-P

Gjest Halling
Skrevet

Skjønner at dere har mye moro i heimen, ja ;-P

Jeg kjenner mannen, og det gjør hun også, men du veit Hvordan kvinnfolk er.

Mannen skjønte ikke det spøtt, det er liksom det som gjør det så morsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...