Gå til innhold

toll på varer fra sverige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Det er ikke toll på bøker fra utlandet - der er det ingen grense på 200 kr eller annet.

Løp (eller sitt!) og kjøp til kortet går varmt!

PS: Jeg tror du kanskje støter på et annet problem, jeg fant at mange svenske nettbokhandlere kun sender innenlands... :-(

Men fortell gjerne om hvor de faktisk vil sende til Norge, hvis du finner noen.

hare1365380455
Skrevet

Det er ikke toll på bøker fra utlandet - der er det ingen grense på 200 kr eller annet.

PS: Jeg tror du kanskje støter på et annet problem, jeg fant at mange svenske nettbokhandlere kun sender innenlands... :-(

Jeg skal nok gi beskjed om jeg finner ut noe! Ellers må jeg låne på biblioteket, men da må de bestille boken fra andre bibliotek og så kan jeg ikke ha den så lenge jeg vil. Noe skal jeg låne, men jeg vil også kjøpe noen bøker. Sist var noe pensum på engelsk og norsk, men nå er alt på svensk.

hare1365380455
Skrevet

http://dinpocket.se/naetbokhandel_internetbokhandel.php Her kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...