Gjest midia Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Nå har sønnens lite brukt nokia 3220 avgått med døden også. Den ble bare 6 mnd gammel gitt! Det er tredje nokia telefonen her i huset som plutselig slår seg av og ikke vil på igjen. Hvorfor blir det sånn å er det spesielt for nokia dette problemet? To ganger har jeg sendt inn tlf til reperasjon og fått de tilbake med bare 3 ringelyder og to bilder og ingen spill. Skal jeg bare godta at jeg får mobilen tilbake sånn eller kan jeg kreve en helt ny mobil? Denne gangen er mobilen kjøpt hos faghandel noe de andre to ikke var. Alle har blitt kaputt innen garantitiden,men denne holdt bare i 6 mnd! Aldri kjøpe nokia mer ihvertfall det er sikkert! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Du har rett på en ny hvis dette er tredje gangen den er ødelagt 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg er kan ikke mest om forbrukerrettigheter, men tror du har krav på ny vare. Grunnen til at ting er borte er at det forsvinner sammen med såkalt oppgradering av software. Irriterende. Men jeg håper og tror at det ikke er nokia sin feil. Jeg har aldri hatt annet enn Nokia og har aldri hatt problemer med mine. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Du har rett på en ny hvis dette er tredje gangen den er ødelagt Det er tre forskjellige nokia telefoner det er snakk om. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Det er tre forskjellige nokia telefoner det er snakk om. Å ja. Da vet jeg ikke om du har rett på ny. Vet bare man har det hvis den samme tlf blir ødelagt tre ganger =) 0 Siter
Gjest heter det seg Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Du har rett på en ny hvis dette er tredje gangen den er ødelagt 3. gang med akkurat SAMME feil, først da har du krav på ny telefon. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 3. gang med akkurat SAMME feil, først da har du krav på ny telefon. Okei..mulig det! 0 Siter
Prozak Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Jeg er kan ikke mest om forbrukerrettigheter, men tror du har krav på ny vare. Grunnen til at ting er borte er at det forsvinner sammen med såkalt oppgradering av software. Irriterende. Men jeg håper og tror at det ikke er nokia sin feil. Jeg har aldri hatt annet enn Nokia og har aldri hatt problemer med mine. "Men jeg håper og tror at det ikke er nokia sin feil" Uhm...hvem andre sin feil skal det være, da? Klart det er Nokia sin feil at en telefonmodell er dårlig, selv om de ikke betyr at det gjelder alle modellene deres. Nå vel Nokia hatt en del problemer med enkelte modeller, samtidig som andre modeller har vært skikkelige arbeidshester. Selv har jeg hatt to 8210, og det var lite annet enn problemer med dem. "......................................." 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 "Men jeg håper og tror at det ikke er nokia sin feil" Uhm...hvem andre sin feil skal det være, da? Klart det er Nokia sin feil at en telefonmodell er dårlig, selv om de ikke betyr at det gjelder alle modellene deres. Nå vel Nokia hatt en del problemer med enkelte modeller, samtidig som andre modeller har vært skikkelige arbeidshester. Selv har jeg hatt to 8210, og det var lite annet enn problemer med dem. "......................................." Nokia 3510i,nokia 3200 og nå nokia 3220 er de jeg har hatt trøbbel med. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Nokia 3510i,nokia 3200 og nå nokia 3220 er de jeg har hatt trøbbel med. Anbefaler SE K750i :-) http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article397022.ece 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Anbefaler SE K750i :-) http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article397022.ece Takk for tips! Det er 10 åringen min sin mobil som nå er kaputt og han er lei seg for at "disco" telefonen er kaputt. Den er faktisk bare 6 mnd gammel denne telefonen! 0 Siter
Gemini Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Takk for tips! Det er 10 åringen min sin mobil som nå er kaputt og han er lei seg for at "disco" telefonen er kaputt. Den er faktisk bare 6 mnd gammel denne telefonen! SE-telefonen er kanskje ikke så "kul" når det gjelder utseende, men spekket med finesser, bl.a. mp3-spiller. Det er et litt lite minnekort på den, så man bør kanskje kjøpe et litt større i tillegg. Telefonen er nede i ca 900 kr med binding nå. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 SE-telefonen er kanskje ikke så "kul" når det gjelder utseende, men spekket med finesser, bl.a. mp3-spiller. Det er et litt lite minnekort på den, så man bør kanskje kjøpe et litt større i tillegg. Telefonen er nede i ca 900 kr med binding nå. Ok. Vil ikke ha med binding. Vi finner nok en løsning på dette. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 "Men jeg håper og tror at det ikke er nokia sin feil" Uhm...hvem andre sin feil skal det være, da? Klart det er Nokia sin feil at en telefonmodell er dårlig, selv om de ikke betyr at det gjelder alle modellene deres. Nå vel Nokia hatt en del problemer med enkelte modeller, samtidig som andre modeller har vært skikkelige arbeidshester. Selv har jeg hatt to 8210, og det var lite annet enn problemer med dem. "......................................." til syvende og sist er det vel nokia sin feil- klosset og utrolig dårlig skrevet. men det jeg syns er veldig rart er f.eks at de to sony ericsson kjøpt på klart svar har virket i to år uten snev av problemer, mens de to andre kjøpt på elkjøp er bare sorgen..... er det bare helt tilfeldig at enkelte butikker bare har drittprodukter? bare syns det virker snodig. Jeg har nokia 6600 på 2 året, og før det bare hatt nokia og aldri opplevd trøbbel. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Ok. Vil ikke ha med binding. Vi finner nok en løsning på dette. Hva prisen ligger på uten binding er jeg ikke sikker på. Men du finner det vel bl.a. på www.kelkoo.no - bare skriv k750i i søkefeltet:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.