Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det florerer av elendige tv-reklamer for tiden. Hva er greia??

Reklamen for Zon - smertestillende gele.. har dere sett den? Jeg blir helt flau av å se på sånt, jeg.

"Hvis du vet hvor du har vondt - hvorfor behandle hele kroppen?" Tror de virkelig at det selger? Hvis den reklamen gjør noen ting for meg, så er det kun å sky produktet for den r*va reklamen...

Samme med reklamen for en eller annen tannkrem som skal lindre ising og i tillegg gjøre tennene hvitere. Hun dama i reklamen er jo så skeiv i øya at hun må jo holde hodet vannrett for å se kamera, jo. Men det verste er jo karakterene. Det skal liksom være så "naturlig" og "ekte". Mmm... veldig overbevisende - not.

Skjønner ikke at de tør å sende noe sånt, jeg.

Gjest helt enig
Skrevet

Huff ja. Og de tannkremreklamene har de også på dansk tv3; jeg tror de sier det samme der.

Skrevet

Huff ja. Og de tannkremreklamene har de også på dansk tv3; jeg tror de sier det samme der.

hehe, mora mi fatter ikke at jeg blir så frustert over Zon reklamen. De må ha fått ei svensk dame til å snakke norsk, tonefallet er iallefall svensk.

Den aller verste reklamen syns jeg er Tele2 med BigBill og SmallBill. Har lovet meg selv å aldri noensinne kjøpe abbonnement fra Tele2.

Skrevet

hehe, mora mi fatter ikke at jeg blir så frustert over Zon reklamen. De må ha fått ei svensk dame til å snakke norsk, tonefallet er iallefall svensk.

Den aller verste reklamen syns jeg er Tele2 med BigBill og SmallBill. Har lovet meg selv å aldri noensinne kjøpe abbonnement fra Tele2.

Tele 2 har elendig kundeservice, eg skal aldri meir ha Tele 2 :-(

Eg håpar Tele 2 går konkurs!!!

Skrevet

Reklamene jeg hater:

* "The company that brings you the small bills"

* Samtlige bind- og bleiereklamer

* Den tannkremreklamen som skryter av at tennene blir hvite - problemet er bare at dama har lyseblå tenner

* Og den berømmelige (og før nevnte) reklamen for Findus fiskegrateng, med to gamle nordlandsfiskere som er omtrent like autentiske nordlendinger som Paris Hilton.

Skrevet

En del reklamer er laget bevisst slik.

Selv om man der og da får en direkte avsky for produktet; så erindrer man på sikt produkt og produktnavn bedre. Og grunnen til at man husker produktet, glemmes ganske raskt.

Og dermed vil man etter en viss tid glemme den sinnsykt dårlige reklamen, huske/gjenkjenne produktnavn - og prøve det.

Et eksempel på at det funker: Herbal Essences hårshampo.

Skrevet

Enig, den tannkremreklamen blir jeg syk av.

At noen tillot den dama å spille i den reklamen forstår jeg ikke, hun er jo en parodi.

Ellers så liker jeg heller ikke Tele2, de har spilt for lenge på den dårlige spøken om bill, ordet med to betydninger, wow.

Gjest papirtiger
Skrevet

At ingen har nevnt Vanish flekkfjerner er en gåte..

Men, må innrømme at reklamene tjener en hensikt. Husker veldig godt Zon feks..

Liker heller ikke Tele2 eller Telenor-reklamer. Og herbal essence er ræææv.

Skrevet

At ingen har nevnt Vanish flekkfjerner er en gåte..

Men, må innrømme at reklamene tjener en hensikt. Husker veldig godt Zon feks..

Liker heller ikke Tele2 eller Telenor-reklamer. Og herbal essence er ræææv.

Åh, Vanish.... djeeez..! Det er hun 60 år gamle dama som er dressa opp som en 16-åring er det ikke?

Skrevet

Ja, herregud, denne reklamen for Zon og tannkrem for hvitere tenner er verst.

Skrevet

Jeg så iallfall en i dag som var temmelig latterlig. Det var en H&M-reklame, hvor de hadde prestert å skrive "buske" istedet for "bukse". :)

ikke fast nick
Skrevet

"Dell - du får det ikke i butikken, du må gå online" eller hva de nå sier til han svette fyren som har reist med båt og buss for å komme til byen.

"Small Bills" - passer ikke her. Det heter regning på norsk.

Og så all sjamporeklamen! Akkurat som om vi alle går og slenger på huet hele tida... Hadde jeg gjort slik, hadde jeg hatt nakkeslengskader for lengst.

Og de der som kjører reklamen i sakte reprise, for at du skal få med deg hva som skjedde... blæh!

Nei, en av de morsomme er den med hun særdeles usexy dama som sitter med telefonen i sofaen, iført morgenkåpe og beskriver seg selv med "liten neglisje, og sprettrumpe".

Skrevet

Det har jeg også tenkt - Zon-dama må da opprinnelig være svensk. Åkke som, det gnager i øra!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg AVSKYR sånne cerial-reklamer med småunger jeg skjønner det er meningen du skal synes er søte, men som alle rettenkende bare MÅ ha lyst til å slå i hjel..!;-)(Gjerne skikkelig dubba fra tysk eller am...;-))

Og den for sjokoladekaramellen !Meller" var teit! "kan jeg ta en til?"

"vanish" og "cirrut-bang" reklamene.

Og de du nevner..Jupp det er mye elendig reklame.

Hadde jeg vært i markedet for disse tingene hadde jeg kjøpt noe annet for det..De er kjipe!

:-)

Skrevet

Det har jeg også tenkt - Zon-dama må da opprinnelig være svensk. Åkke som, det gnager i øra!

Jammen nå har de jo fått en Zon-dame til, og hun sier setningen på _akkurat_ samme måte! *himle*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...