Mirill Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg er apc-resistent og går på albyl-e, og vurderer nå ulike prevansjonsmetoder. P-pillen er jo uaktuell, siden jeg har økt sjangs for blodpropp, men jeg lurer på hvordan det er med hormonspiralen? Gir denne også økt risiko for blodpropp i forhold til feks. vanlig kobberspiral? Har hørt at kobberspiral gir økt menstrasjon i både mengde og lengde og dette frister lite, men heller det enn å gamble med helsa.. Hva anbefaler du?? Jeg har to barn på 6 og 8 fra før. Etter den siste fødselen min fikk jeg en hemoride som heldigvis forsvant fort, men denne etterlot seg en liten hudfold som ikke er sjenerende annet enn for forfengeligheten. Er det mulig å få denne fjernet? Evt. hvor får jeg gjort dette? Er det et stort inngrep?Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/194366-prevansjon-apc-resistens-og-hudfold-etter-hemoride/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.