Gå til innhold

Mote

Anbefalte innlegg

Gjest Eplesalat
Skrevet

Er desse skoene for "damete" for noen tidlig i 20årene? Har veldig lyst på noen om ligner (uten snøringen og litt annen hæl), men er veldig usikker. http://www.dinsko.no/o.o.i.s?id=767&show_detail=yes&art_nr=195163&lang=no#195163

Jeg lurer også på om slike blodetopper som er litt lange der blondekanten stikker nedom genseren/toppen, er ut? Liker slike veldig godt pga kropsfasongen og butikkene selger dem, men ser ingen som går i dem.

Noen andre plagg som er et must å kjøpe seg nå til høsten?

Skrevet

Hvis du liker det selv er det vel bare å gå med det? Hvis alle hadde gått rundt og sett lik ut hadde det jo blitt veldig kjedelig.

Skrevet

personlig synes jeg de ikke var noe fine, synes også de var for kjedelige til ei jente i begynnelsen av 20 årene.

Gjest Eplesalat
Skrevet

personlig synes jeg de ikke var noe fine, synes også de var for kjedelige til ei jente i begynnelsen av 20 årene.

Var litt redd for det, men på en annen side skal de bare brukes til bukser hvor tåen og litt av siden vises. Kunne kjøpt støvletter, men er kanskje litt unødvendig når bare tåen skal stikke frem.

Gjest Eplesalat
Skrevet

Hvis du liker det selv er det vel bare å gå med det? Hvis alle hadde gått rundt og sett lik ut hadde det jo blitt veldig kjedelig.

Jeg liker ikke å skille meg merkbart ut :) Har ikke noe behov for å være unik i klesveien.

Skrevet

Synes de så veldig ungdommelige ute jeg da. Men hva vet jeg, jeg er 37 år og temmelig uinteressert i moter. :o)

Skrevet

De var ikke akkurat min smak, men alle er jo forskjellige. Hvis du liker dem, så kjøpe du dem. :)

Blondetopper vet jeg ikke om er moderne lenger, men det synes jeg derimot er veldig fint.

Gå i det du føler deg vel i, du! :)

Skrevet

Jeg synes personlig at fargen var litt kjedelig.

Men liker du dem så går du for de :)

Gjest Eplesalat
Skrevet

Jeg synes personlig at fargen var litt kjedelig.

Men liker du dem så går du for de :)

Hva synst du er pent da? Som kan brukes jeans?

Gjest M.Angelica
Skrevet

De var ikke akkurat min smak, men alle er jo forskjellige. Hvis du liker dem, så kjøpe du dem. :)

Blondetopper vet jeg ikke om er moderne lenger, men det synes jeg derimot er veldig fint.

Du skrev det jeg tenkte! Takk..hehe =)

Skrevet

Du skrev det jeg tenkte! Takk..hehe =)

Hmmm, er du Eplesalat, eller bare veldig enig med meg? ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hmmm, er du Eplesalat, eller bare veldig enig med meg? ;)

He he..eplesalat, nei. Hadde jo ikke villet kjøpt de skoene til meg selv når jeg ikke liker de.

Gjest Eplesalat
Skrevet

Jeg er ikke overbegeistret for skoene selv, men søsteren min mente jeg måtte kjøpe dem siden skogarderoben min mest består av puma sko. Jeg ser poenget med å ha et par litt finere sko, men jeg får heller prøve å finne noen selv.

Skrevet

Jeg er ikke overbegeistret for skoene selv, men søsteren min mente jeg måtte kjøpe dem siden skogarderoben min mest består av puma sko. Jeg ser poenget med å ha et par litt finere sko, men jeg får heller prøve å finne noen selv.

http://lillevinkelsko.no/

Sjekk her, du finner helt sikkert noe du liker. :)

(En farlig side for skogale jenter som meg...)

Skrevet

Hva synst du er pent da? Som kan brukes jeans?

Jeg har både igår og idag lagt ut noen linker til sko her inne.

Se bl.a tråden "kjøpe sko" der jeg har lagt ut en del pensko.

Men generelt hva jeg liker? Tja spørs hvilken stil man skal gå for, f.eks er slike støvletter knalltøffe til jeans/skjørt og topp:

http://www.dinsko.no/o.o.i.s?id=766&show_detail=yes&art_nr=193825&lang=no#193825

DNA har en del fine, kule sko til jeans, jeg ville anbefalt deg å ta en tur innom der. Bianco har også mye fint!

Boots og røffe støvletter er forøvrig veldig inn til høsten!

Skrevet

Tja, kanskje litt for "damete" og kjedelige.. Til jeans er det flott med de naturfargede støvlettene som er nummer to overnfra og ned på høyre side på linken din!

Skrevet

Jeg liker ikke å skille meg merkbart ut :) Har ikke noe behov for å være unik i klesveien.

du trenger vel ikke skille deg ut fordi om du går i noe du liker? Jeg går i klær jeg liker, uten at jeg lyser opp av den grunn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...