MsSophie Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Begrepet "barnevern" har ulike betydning for visse. Da hadde vært artig å vite hva din betydning av barnevern besto i.. 0 Siter
Goliath Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Det var godt det var det du mente, så slapp jeg å fortelle deg hvor fullstendig feil du tok:-) Jeg tar vel aldri feil vel....:-) 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Det kan man nok si ja.... Dog var min forrige kommentar ikke en påstand om at det "offisielle" barnevernet er like ille som det en gang var - bare for å ha sagt det:-) Skjønte det. Se litt på hvor mange som får sparken i det psykiske helsevevernet i Norge i forhold til før. Det er ikke blitt flere overgripere, men flere som er obs og flere som tør si i fra. Jeg selv kjenner minst fem som har blitt utsatt for overgrep fra ulike omsorgspersoner utenom familien, da må det finnes mange i alt? 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Da hadde vært artig å vite hva din betydning av barnevern besto i.. Den tåler i hvert fall dagens lys :-) selv om ikke alle er enige. 0 Siter
Goliath Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Skjønte det. Se litt på hvor mange som får sparken i det psykiske helsevevernet i Norge i forhold til før. Det er ikke blitt flere overgripere, men flere som er obs og flere som tør si i fra. Jeg selv kjenner minst fem som har blitt utsatt for overgrep fra ulike omsorgspersoner utenom familien, da må det finnes mange i alt? Det er nok fremdeles en del å rydde opp i, men det er i hvert fall på rett vei. Åpenhet og god ledelse er vel nøkkelord her, som for så mye annet. Og så finner ikke pårørende seg i like mye lenger, og stiller helt andre krav til de ulike tjenestene. Men politikernene virker likevel ikke som om de helt har forstått omfanget av problemene enda..... 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Den tåler i hvert fall dagens lys :-) selv om ikke alle er enige. Mener du at dagens barnevern ikke tåler dagens lys? I såfall hvorfor? 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Mener du at dagens barnevern ikke tåler dagens lys? I såfall hvorfor? Mitt tåler dagens lys i forhold til hva vi snakket om. Jeg blir ikke satt inn hvis jeg praktiserer det. 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Mitt tåler dagens lys i forhold til hva vi snakket om. Jeg blir ikke satt inn hvis jeg praktiserer det. Med andre ord så har du som vanlig ikke peiling på hva du prater om. 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Med andre ord så har du som vanlig ikke peiling på hva du prater om. Jeg har ikke peiling på hva du prater om. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.