Gå til innhold

Jeg skal lage en religiøs sekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begrepet "barnevern" har ulike betydning for visse.

Da hadde vært artig å vite hva din betydning av barnevern besto i..

Skrevet

Det var godt det var det du mente, så slapp jeg å fortelle deg hvor fullstendig feil du tok:-)

Jeg tar vel aldri feil vel....:-)

Gjest Halling
Skrevet

Det kan man nok si ja....

Dog var min forrige kommentar ikke en påstand om at det "offisielle" barnevernet er like ille som det en gang var - bare for å ha sagt det:-)

Skjønte det.

Se litt på hvor mange som får sparken i det psykiske helsevevernet i Norge i forhold til før. Det er ikke blitt flere overgripere, men flere som er obs og flere som tør si i fra.

Jeg selv kjenner minst fem som har blitt utsatt for overgrep fra ulike omsorgspersoner utenom familien, da må det finnes mange i alt?

Gjest Halling
Skrevet

Da hadde vært artig å vite hva din betydning av barnevern besto i..

Den tåler i hvert fall dagens lys :-) selv om ikke alle er enige.

Skrevet

Skjønte det.

Se litt på hvor mange som får sparken i det psykiske helsevevernet i Norge i forhold til før. Det er ikke blitt flere overgripere, men flere som er obs og flere som tør si i fra.

Jeg selv kjenner minst fem som har blitt utsatt for overgrep fra ulike omsorgspersoner utenom familien, da må det finnes mange i alt?

Det er nok fremdeles en del å rydde opp i, men det er i hvert fall på rett vei.

Åpenhet og god ledelse er vel nøkkelord her, som for så mye annet.

Og så finner ikke pårørende seg i like mye lenger, og stiller helt andre krav til de ulike tjenestene.

Men politikernene virker likevel ikke som om de helt har forstått omfanget av problemene enda.....

Skrevet

Den tåler i hvert fall dagens lys :-) selv om ikke alle er enige.

Mener du at dagens barnevern ikke tåler dagens lys?

I såfall hvorfor?

Gjest Halling
Skrevet

Mener du at dagens barnevern ikke tåler dagens lys?

I såfall hvorfor?

Mitt tåler dagens lys i forhold til hva vi snakket om. Jeg blir ikke satt inn hvis jeg praktiserer det.

Skrevet

Mitt tåler dagens lys i forhold til hva vi snakket om. Jeg blir ikke satt inn hvis jeg praktiserer det.

Med andre ord så har du som vanlig ikke peiling på hva du prater om.

Gjest Halling
Skrevet

Med andre ord så har du som vanlig ikke peiling på hva du prater om.

Jeg har ikke peiling på hva du prater om. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...