Maggi Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Stek kyllingfileen og legge til side. Stek løk, deretter champignon (kan droppes) og stangselleri (endel av det siste), hell over fløte og fersk hvitløk, carry, kvernet pepper og ananas. Spises med ris. Nam. Håper ikke jeg glemte noe. Lenge siden sist. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Verdens beste kyllingrett: 1 kyllingfilet stekes i godt med smør/margarin, krydres med salt, pepper og basilikum eller etter smak Legges på en seng av oppskåret broccoli og blomkål. Kok ut sjyet i stekepanna med fløte, creme fraiche eller cremefine (jeg bruker lettmelk av og til, mindre fett, men ikke fullt så godt). Tøm sausen over kyllingen og grønnsakene. Inn i stekeovnen på 200 grader et kvarter (da har jeg skåret grønnsakene ganske små!). Server med fersk pasta eller ris. Mørere kylling får du ikke! Den blir usannsynlig saftig! 0 Siter
Excelsion Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Verdens beste kyllingrett: 1 kyllingfilet stekes i godt med smør/margarin, krydres med salt, pepper og basilikum eller etter smak Legges på en seng av oppskåret broccoli og blomkål. Kok ut sjyet i stekepanna med fløte, creme fraiche eller cremefine (jeg bruker lettmelk av og til, mindre fett, men ikke fullt så godt). Tøm sausen over kyllingen og grønnsakene. Inn i stekeovnen på 200 grader et kvarter (da har jeg skåret grønnsakene ganske små!). Server med fersk pasta eller ris. Mørere kylling får du ikke! Den blir usannsynlig saftig! Vettu hva, det der lagde jeg på søndag, etter sist du skrev det, og det var faktisk usannsynlig godt.. Brukte kesam 1 prosent jeg da for sausen, men det ble kjempe godt.. 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Verdens beste kyllingrett: 1 kyllingfilet stekes i godt med smør/margarin, krydres med salt, pepper og basilikum eller etter smak Legges på en seng av oppskåret broccoli og blomkål. Kok ut sjyet i stekepanna med fløte, creme fraiche eller cremefine (jeg bruker lettmelk av og til, mindre fett, men ikke fullt så godt). Tøm sausen over kyllingen og grønnsakene. Inn i stekeovnen på 200 grader et kvarter (da har jeg skåret grønnsakene ganske små!). Server med fersk pasta eller ris. Mørere kylling får du ikke! Den blir usannsynlig saftig! Denne skal jeg garantert prøve. Tusen takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.