Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg tror jammen at jeg har vært for mye på DOL i det siste. Jeg har blitt sur for første gang, jeg sitter her til skulderen verker og jeg drømmer jammen meg om nick herfra!

I natt drømte jeg at jeg traff Lillemus (som jeg ikke pleier å småprate meg, engang) på en internettbar/cafè el på et nærmere angitt lite sted. Jeg drømte at jeg kjente igjen henne på bakgrunn av info fra DOL, mens hun ikke kjente igjen meg. Hun hadde nettopp logget seg ut av DOL, og jeg logget meg på og leste alt hun hadde "betrodd" den siste tiden (mer i drømmen enn her inne, altså, lillemus). Den store kvalen i drømmen var om jeg skulle gi meg til kjenne, til tross for at vi bodde på et lite sted. Hun var ung, slank, syd-amerikansk og eksotisk av utseende og riktig så rocka. Ja ja. På tide å finne på andre ting på fritiden,kanskje. Kutte tær, for eksempel. ;o)

Skrevet

*Hyler av latter* Du er ikke på galleriet skjønner jeg, for du har bomma grovt på utseendet mitt! Og særlig rocka er det vel ingen som vil beskylde meg for å være! :o)))

Skrevet

*Hyler av latter* Du er ikke på galleriet skjønner jeg, for du har bomma grovt på utseendet mitt! Og særlig rocka er det vel ingen som vil beskylde meg for å være! :o)))

*flirer* Jeg har aldri vært på galleriet, nei. Men det ante meg på min etterhver passive kunnskap om deg (har jo blitt noen innlegg gjennom årene) at jeg bommet grovt. Men det var jo mitt underbevisste som jobbet, da. Det underbevisste skal man jo ikke blåse av. *ler godt*

Skrevet

Uff da, kan misforstås. Jeg tenker jo egentlig på deg som blond, langt hår, godt, åpent smil.. og på mange måter drømmens motsetning. Vet jo ikke om det er tilfelle heller, da. har du adresse til galleriet? *nyskjerrig*

Skrevet

Uff da, kan misforstås. Jeg tenker jo egentlig på deg som blond, langt hår, godt, åpent smil.. og på mange måter drømmens motsetning. Vet jo ikke om det er tilfelle heller, da. har du adresse til galleriet? *nyskjerrig*

No no. Ingen får komme inn på galleriet uten å ha bilde av seg selv der. Og adressen får ingen gi fra seg.

Jeg er _ikke_ blond da. :o) Var det en gang og det var fordi frisøren mente at _litt_ striper i mitt mørke hår (kanskje det går som mørkt blondt?) betydde nesten totalt blondine...

Skrevet

No no. Ingen får komme inn på galleriet uten å ha bilde av seg selv der. Og adressen får ingen gi fra seg.

Jeg er _ikke_ blond da. :o) Var det en gang og det var fordi frisøren mente at _litt_ striper i mitt mørke hår (kanskje det går som mørkt blondt?) betydde nesten totalt blondine...

OK, jeg har aldri reflektert så mye over billedgalleriet og spillereglene der, jeg. Som du skjønner av drømmen min, er jeg redd for å avsløre min egen identitet, så det blir ingen tur på galleriet for meg. :o)

Skrevet

*hyler av latter* Du er sannelig mer hekta enn meg :o)

Hmm, du er da her rett som det er...!? Men det har nok blitt litt mye de siste ukene. Dårlig vær og lite sosialt. Bra det er høst og hverdagen tar tak!

Skrevet

Hmm, du er da her rett som det er...!? Men det har nok blitt litt mye de siste ukene. Dårlig vær og lite sosialt. Bra det er høst og hverdagen tar tak!

Jeg har dol på hele dagen jeg og så leser jeg innimellom slagene :o)

Dvs jeg er skikkelig hekta. Men nå har jeg jammen vært borte i tre uker også og da ble det ikke så mange innlegg her inne ;o)

Skrevet

Jeg har dol på hele dagen jeg og så leser jeg innimellom slagene :o)

Dvs jeg er skikkelig hekta. Men nå har jeg jammen vært borte i tre uker også og da ble det ikke så mange innlegg her inne ;o)

Ja, jeg har ikke "sett" deg på en stund. Håper du har hatt det fint i RL, da.

Skrevet

Ja, jeg har ikke "sett" deg på en stund. Håper du har hatt det fint i RL, da.

Jepp, det går greit :o)

Skrevet

Jeg drømte også om noen fra DOL i natt, uten å utdype det noe nærmere...

*flau*

Skrevet

Jeg drømte også om noen fra DOL i natt, uten å utdype det noe nærmere...

*flau*

*flirer* Nå ble jeg nyskjerrig. Det høres ut som det var en annen karakter drøm, kanskje...!? Du kan godt hviske den til meg.;O)

Skrevet

*flirer* Nå ble jeg nyskjerrig. Det høres ut som det var en annen karakter drøm, kanskje...!? Du kan godt hviske den til meg.;O)

Hehe, det var ikke _så_ ille, men for flaut til å fortelle det her tror jeg :D

Skrevet

Hehe, det var ikke _så_ ille, men for flaut til å fortelle det her tror jeg :D

Fantasien overgår som regel virkeligheten. Det er uansett morsomt med drømmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...