Gå til innhold

Koffert

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Faen. Jeg hentet fram kofferten min nå. En Samsonite. Fin sak. Bruker den aldri.

Og derav problemet.

Hvordan i helvete skal jeg huske hva koden for å få opp faenskapet er?

Går det an å åpne den uten å ødelegge den - uten koden?

Skrevet

Hvis du ikke har stilt den inn på en spesiell kode vil jeg gå ut fra at den er 000? Hvis ikke aner jeg ikke. Låsesmed? :)

Skrevet

Prøv 001, etter 2 timers usystematisk sjekking fant jeg ut at jeg skulle begynne fra begynnelsen, og fant fantastisk nok koden.

Men det hjelper vel kanskje ikke deg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du ikke har stilt den inn på en spesiell kode vil jeg gå ut fra at den er 000? Hvis ikke aner jeg ikke. Låsesmed? :)

Jeg trodde den var 000, men jeg var åpenbart så tjukk i hue at jeg stilte den inn på noe annet sist jeg brukte den - for to år siden.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Prøv 001, etter 2 timers usystematisk sjekking fant jeg ut at jeg skulle begynne fra begynnelsen, og fant fantastisk nok koden.

Men det hjelper vel kanskje ikke deg.

Hehe, det er naturligvis en mulighet... :)

Skrevet

...det er vel bare å prøve seg på de forskjellige kombinasjonene som kan finnes.

Håper dog for din del at det er mindre enn 4 siffer...

Gjest Fenriskatten
Skrevet

Slapp av. Det er bare 1000 muligheter. Jobb systematisk.

Jeg satt vel fremkommet i USA, med full koffert og kode som hadde greid å endre seg på mystisk vis. Måtte vel sjekke ca. 150 kombinasjoner før jeg traff.

Skrevet

Jeg trodde den var 000, men jeg var åpenbart så tjukk i hue at jeg stilte den inn på noe annet sist jeg brukte den - for to år siden.

Da er det sikkert 666 ;)

Gjest Skal vi ta en date? ;-)
Skrevet

Hvorfor i huleste har du låst en tom koffert??? Er du sikker på at den er låst, og at det ikke bare er intelligensen din som har spilt deg et puss? :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Den er sikkert 666 eller 123

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da er det sikkert 666 ;)

He he..vi skrev det samme jo!!

Skrevet

Still tankegangen din inn på slik den var for 2 år siden, hva ville du valgt som din hemmelige kode? James Bond fan kanskje? 007? Lettvint sjel? 123?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da er det sikkert 666 ;)

Det ble forsøkt.

Men jeg fant det ut. Det var de tre første sifrene i telefonnummeret mitt. Hadde arbeidet meg fra 0 til 150 da tanken slo meg. Måtte være noe logisk. :)

Skrevet

He he..vi skrev det samme jo!!

Vet ikke hvem det sier mest om SDD eller oss ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det ble forsøkt.

Men jeg fant det ut. Det var de tre første sifrene i telefonnummeret mitt. Hadde arbeidet meg fra 0 til 150 da tanken slo meg. Måtte være noe logisk. :)

He he..det var en lur kode =)

Når reiser du? Få ligge i kofferten? ;)

Skrevet

Har du prøvd bursdagen din ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

He he..det var en lur kode =)

Når reiser du? Få ligge i kofferten? ;)

Det er plass til deg der, og det hadde vært hyggelig det. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er plass til deg der, og det hadde vært hyggelig det. :)

Da sier vi det sånn ;)

Godt jeg ikke så høy, da får vi plass til litt alkohol også ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da sier vi det sånn ;)

Godt jeg ikke så høy, da får vi plass til litt alkohol også ;)

Alkoholen kan vi kjøpe der nede, så det skal bli god plass til deg. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Alkoholen kan vi kjøpe der nede, så det skal bli god plass til deg. :)

Tenkte på hjemturen! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...