Gå til innhold

Koffert

Anbefalte innlegg

Gjest girasol
Skrevet

He, he, den der har jeg også vært utsatt for! Jeg måtte begynne på 000 jeg... (3-sifret kode), og du verden jeg hadde flaks, for koden var et gammel telefonretningsnummer som starta med 0!... Så jeg trengte ikke holde på så lenge!... Lykke til med å huske din kode!

Skrevet

Det ble forsøkt.

Men jeg fant det ut. Det var de tre første sifrene i telefonnummeret mitt. Hadde arbeidet meg fra 0 til 150 da tanken slo meg. Måtte være noe logisk. :)

For en lettelse det må ha vært.

Gratulerer med åpen koffert! Skal du være borte en eller to uker?

(Du er forresten heldig som kan dra etter at skoleferien er over.)

Skrevet

Da sier vi det sånn ;)

Godt jeg ikke så høy, da får vi plass til litt alkohol også ;)

Pass deg! Sist jeg fikk tilbud om å bli med som blindpassasjer i en koffert kom den på avveie i Amsterdam og brukte over en uke på å komme frem. Glad jeg takket nei jeg. ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

For en lettelse det må ha vært.

Gratulerer med åpen koffert! Skal du være borte en eller to uker?

(Du er forresten heldig som kan dra etter at skoleferien er over.)

En uke.

Det skal bli veldig godt.

Nå har jeg kjøpt lesestoff også. Sult og Mannen som Elsket Yngve.

Skrevet

En uke.

Det skal bli veldig godt.

Nå har jeg kjøpt lesestoff også. Sult og Mannen som Elsket Yngve.

Jeg vil ha gjerne ha tilbakemelding på hva du synes om boka "mannen som elsket yngve". Jeg er akkurat ferdig med Kompani Orheim av samme forfatter, og syntes den var veldig bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vil ha gjerne ha tilbakemelding på hva du synes om boka "mannen som elsket yngve". Jeg er akkurat ferdig med Kompani Orheim av samme forfatter, og syntes den var veldig bra.

Det skal jeg selvfølgelig gjøre.

Selv har jeg aldri lest noe av fyren.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Pass deg! Sist jeg fikk tilbud om å bli med som blindpassasjer i en koffert kom den på avveie i Amsterdam og brukte over en uke på å komme frem. Glad jeg takket nei jeg. ;o)

He he...Noen sjanser må vel ta i livet ;)

Gjest Halling
Skrevet

Hvis den er dårlig kvalitet, kan du legge hjulene under litt press mens du dreier på dem, da kjenner du ofte at de passerer et "hakk", der ligger tallposisjonen for det hjulet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...