Gå til innhold

Hvor sjalu er du?

Anbefalte innlegg

Gjest Sjalusia
Skrevet

Tenker du hele tiden det verste, eller er du godtroende til det motsatte er bevist? Hvordan reagerer du på at han sier andre kvinner er pene?

Gjest jealousia
Skrevet

Hvis han sier andre kvinner er pene, noe som han ikke har sagt enda, så tror jeg jeg hadde flydd på dør. Ser vi på tv og jeg ser en pen dame, så må jeg se vekk, for jeg klarer ikke å se på noen som jeg vet han sitter og nyter synet av. Det er for gale altså, sjalusi ...

Men jeg vet at han er minst like ille som meg, så det veier vel opp. Hadde vært værre hvis ikke:)

Skrevet

Jeg tenker sjelden det verste mht min mann. Om han sier at andre kvinner er pene, er jeg som regel enig i hans vurdering. Det er sjelden tatt helt ut av luften. Men han sier det sjelden av eget initiativ, men gjerne etter at jeg har spurt. Og dette rokker ikke på min tro og tillit til ham. Han synes jeg er vakker, og vi er jo ikke sammen bare på grunn av det, men mye annet også.

Når det gjelder generell mistro, har jeg lett for å tro at noen har stjålet (ikke hjemmefra, altså!) mens jeg har rotet bort osv. Uff, ikke bra.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er litt sjalu, men var verre før ;)

Gjør meg ikke noe at han synes andre er pene..

Skrevet

Jeg stoler på fyren, jeg går ikke inn i forhold med noen jeg ikke stoler på.

Siden jeg ikke inngår forhold med noen jeg ikke stoler på, må han gjerne omtale andre kvinner som pene, sexy eller hva det måtte være. Det er jo meg han vil leve med, og det er lov å titte på å like andre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Går ikke inn i et forhold med noen jeg ikke stoler på, og en jeg stoler på er det ingen grunn til å mistro.

Altså er jeg ikke sjalu.

Skrevet

Jeg stoler på fyren, jeg går ikke inn i forhold med noen jeg ikke stoler på.

Siden jeg ikke inngår forhold med noen jeg ikke stoler på, må han gjerne omtale andre kvinner som pene, sexy eller hva det måtte være. Det er jo meg han vil leve med, og det er lov å titte på å like andre.

Fy faen for elendig grammatikk i innlegget mitt, sorry!

Skrevet

Godtroende om det er det du vil kalle det! Stoler 100% på partneren, men så er han heldig som har meg da. Tror ikke han kan finne noen bedre, så....

Jeg er heldig som har han også da!

:-D

Gjest Drømmer om deg.
Skrevet

Går ikke inn i et forhold med noen jeg ikke stoler på, og en jeg stoler på er det ingen grunn til å mistro.

Altså er jeg ikke sjalu.

For et flott svar! :-) Når kan vi treffes? Hva med nå på lørdag? Over en pils?

Skrevet

Jeg er godtroende jeg. :o) Hvorfor skulle han drive med andre damer når han har meg? ;o)

Han får titte så mye han vil på andre damer og det vet han godt at jeg bryr meg filla om. Jeg kikker da på andre menn innimellom jeg også, men jeg vil ikke ha andre enn ham da... :o)

Gjest Jeg vil være penest
Skrevet

Jeg blir gal av sjalusi om han nevner at andre kvinner er pene :-( Det enda jeg vet han synes jeg er vakker.

Skrevet

Jeg blir gal av sjalusi om han nevner at andre kvinner er pene :-( Det enda jeg vet han synes jeg er vakker.

Han syns sikkert ikke du er vakker, men sier det sånn at du skal føle deg bedre *MOHAHA*

Skrevet

Jeg er godtroende til det motsatte er bevist.

Jeg synes det er helt greit at han synes andre kvinner er pene. Jeg synes også at andre menn er fine...

Men jeg vet også at mannen min er glad i meg. Dessuten kan han ikke lyve uten at det synes på hele ham - så om han skulle gjort noe hadde jeg sett det fort.

Skrevet

Jeg er så lite sjalu at det egentlig grenser til å være fullstendig naiv.

hare1365380455
Skrevet

Jeg stoler på ham, og han kan selvsagt synes at andre damer er pene! Jeg var kanskje litt sjalu av og til da vi ble kjærester, men det er jeg ikke lenger.

Skrevet

Jeg er godtroende jeg. :o) Hvorfor skulle han drive med andre damer når han har meg? ;o)

Han får titte så mye han vil på andre damer og det vet han godt at jeg bryr meg filla om. Jeg kikker da på andre menn innimellom jeg også, men jeg vil ikke ha andre enn ham da... :o)

Problemet her var at han sa at jeg fikk se men ikke røre, men når jeg da først så, fikk jeg såå innmari lyst til å røre også ..... :o(

;o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg KAN bli sjalu, men stort sett er jeg godtroende og tillitsfull:-)

Jeg reagerer ikke på at kjærester synes andre er fine (det er vel naturlig å synes det? JEG synes alltid det er masse pene og tiltrekkende gutter rundt, kjæresste eller ei..;-))).

Selvsagt ser jeg helst at han skal synes jeg er ALLER finest og best, og fine kjærester sørger vel for å fortelle slikt innimellom?

Jeg har aldri lags noe drama og sjalusigreier...

Men jeg har vært forelska i gutter som jeg ikke har fått, som har annen dame og sånn..Da har jeg nok blitt både bitter og grønnøyd..;-)

(men dette er ganske lenge siden nå..Sånn ungdomskole greier, men jeg husker hvor FÆLT det var..:-o))

Små stikk av sjalusi har jeg også følt i forhold, men aldri noe voldsomt.(jeg gråt av sjalusi en gang, men da hadde jeg rett, han drev og hadde seg med en fast elskerinne og vi slo opp, så det var jo berettiget sjalusi og svik, hva?)

Jeg er nok ikke så veldig sjalu, men har opplevd å være det og vet det ikke føles godt.

Det som overasker meg er hvor mange det er som direkte degger for sjalusien sin og rettferdigjør den når den er helt på trynet. De synes jeg mest synd på, det må jo være helt fryktelig slitsomt, både for dem selv og for kjærestene.

Forøvrig tilhører jeg de som ikke blir så voldsomt sjalu på sex og seksuelle følelser for andre, jeg hadde tatt det MYE verre om en kjæreste hadde funnet seg en ny kvinnelig "sjelevenn" enn om han hadde hatt tilfeldig og uplanlagt sex med noen andre. Jeg liker selvsagt å føle meg unik, om noen er unike for meg.

Konklusjon : jeg tror jeg er mindre enn gjennomsnittet sjalu, men ikke uten å kjennskap til følelsen.

:-)

Skrevet

Jeg har aldri orket å bruke hodet mitt på bekymring om sjalusi osv...

Men var gift med en som stadig måtte sjekke spiddermeteret på bilen min... Han var slitsom sjalu...

Ofte synes jeg menn er søte når de blir/er sjalue på en søt måte :o)

Men blir det for mye blir det slitsomt og absolutt ikke søtt :o(

Skrevet

Jeg har aldri orket å bruke hodet mitt på bekymring om sjalusi osv...

Men var gift med en som stadig måtte sjekke spiddermeteret på bilen min... Han var slitsom sjalu...

Ofte synes jeg menn er søte når de blir/er sjalue på en søt måte :o)

Men blir det for mye blir det slitsomt og absolutt ikke søtt :o(

hvor sitter spiddermeteret på bilen din?

Sorry..prøvde å la være, men jeg klarte ikke :o)

Skrevet

hvor sitter spiddermeteret på bilen din?

Sorry..prøvde å la være, men jeg klarte ikke :o)

Jeg klarte å la være jeg...

Tror forresten det er skrivefeil for spider meteret, den dere spidermanutløseren ved siden av vifta...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...