Gå til innhold

Hvor sjalu er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte å la være jeg...

Tror forresten det er skrivefeil for spider meteret, den dere spidermanutløseren ved siden av vifta...

ahhh, DEN ja...

selfølgelig må det være den!

ShitDiddelyDo
Skrevet

For et flott svar! :-) Når kan vi treffes? Hva med nå på lørdag? Over en pils?

Hvis du er på Rhodos til lørdag skulle det ordne seg.

Skrevet

Jeg stoler 100 % på kjæresten min. Vi har vært venner i en evighet før vi ble sammen, så jeg vet godt hvordan han stiller seg til utroskap.

Han må få lov til å syntes at andre damer er pen, det er jo bedre at han sier det enn at han ikke sier noe. Han går ikke akkurat rundt på gaten og peker på alle han syns er pen da, men vi kan diskutere både menn og kvinner og si hva vi syns om dem uten at den andre blir sjalu på noen måte, det skulle vel bare mangle?

Gjest sussilei
Skrevet

Sjalu er jeg ikke, og ikke han heller. Jeg vet veldig godt at jeg ikke er den vakreste i verden, og ville virkelig blitt skeptisk om han hadde påstått det! Da ville jeg jo vært sikker på at han var en løgnhals, da :)

Men både han og jeg synes at jeg synes jeg er pen nok - han synes nok at jeg er hakket penere enn jeg er, men såpass blind lar jeg ham få lov å være....

Skrevet

Jeg er veldig lite sjalu.

Det er en totalt unyttig følelse.

Skrevet

Jeg er ikke sjalu. Ikke med ekser, ikke med nåværende type. Og han må gjerne titte på andre damer. Jeg titter jo på andre menn ;)

Men han er det litt verre med. Han liker ikke om jeg sier at andre menn er fine, ikke en gang f.eks. johnny depp eller andre på film/tv som jeg uansett ikke har sjans i havet på hehe. Og så pleier han å drømme at jeg er utro og sånn...

Gjest Drømmer om deg.
Skrevet

Hvis du er på Rhodos til lørdag skulle det ordne seg.

Alt i boks. Jeg er på Rhodos på lørdag. Ses vi da? :-) Kan jeg få tlf. nr. ditt, kjekken?

Skrevet

Jeg er ikke sjalu. Og jeg tåler godt å høre at han sier at andre kvinner er pene.

I alle fall de uoppnåelige - på amerikanske filmer o.l. *s* Hadde kanskje følt et snev av usikkerhet om han kom hjem og fortalte at det hadde begynt en ny dame på jobben hans som bare var såååå pen.

Skrevet

Fy faen for elendig grammatikk i innlegget mitt, sorry!

Det går gjennom nåløyet - så vidt. *s*

Skrevet

Jeg er godtroende til det motsatte er bevist, og er lite sjalu, tror jeg.

Han har aldri sagt at andre kvinner er penere enn meg.

Men han sier i blant at andre kvinner er pene/søte, og det er helt greit for meg. Jeg sier også at andre menn (og også kvinner) er pene eller søte.

Skrevet

Jeg er godtroende til det motsatte er bevist, og er lite sjalu, tror jeg.

Han har aldri sagt at andre kvinner er penere enn meg.

Men han sier i blant at andre kvinner er pene/søte, og det er helt greit for meg. Jeg sier også at andre menn (og også kvinner) er pene eller søte.

Ops, jeg leste feil.

Jeg trodde Sjalusia skrev "Hvordan reagerer du på at han sier at andre kvinner er PENERE?".

Jeg syntes det var merkelig av en mann å si at andre kvinner er penere enn dama.

Er visst litt trøtt så tidlig på morgenen :)

Skrevet

At han syns at andre jenter er pene hadde ikke gjort meg en ting.

Jeg har vært sjalu en gang i vårt forhold, og da reagerte jeg. Han skjønte hva jeg mente og avlyste den aktuelle avtalen.

Jeg er i grunnen ikke noe særlig sjalu av meg. Tror jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alt i boks. Jeg er på Rhodos på lørdag. Ses vi da? :-) Kan jeg få tlf. nr. ditt, kjekken?

Ah, er du tilbake igjen?

Det er flere år siden min gamle men gode stalker ble borte.

Jeg har i så fall savnet deg litt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...