Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke gå så langt som å si det var en flause, heller en sightsing, men vi skulle i hvert fall på hyttetur til Oppdal, jeg og en del venner. Jeg og en kompis satt i min bil. Ved Dombås fylte vi bensin, full tank, og fortsatte strake veien fram, i stedet for å ta over Dovfrefjell.

Etter en stund lurte vi litt på hvor faen de andre vi kjørte sammen med var, og begynte å vitse litt om en kompis som engang hadde kjørt feil i et par timer på den samme strekningen, og snudd ved Trollveggen.

Det var mens vi lo av ham vi så Trollveggen på venstre side...

Så vi snudde, kjørte opp til Dombås igjen, fylte ny tank siden den tanken vi hadde fylt nesten 4 timer tidligere var tom, og fortsatte til Oppdal.

Jeg har naturligvis aldri blitt mobbet for dette i ettertid.

Ja, vi hadde nøkkelen til hytta.

*lol* Så bra gjenfortalt!

Skrevet

Jeg har gjort en del flauser og pinlige ting..;-) Men jeg kompå en en venninne gjorde i ungdomskolen i stedet, den var nemlig fin!

Hun var skitgod til å danse, og en riktig fullpakket kveld på sneipediskoen ga hun virkelig alt.

Hun showet verre, og imponerte fjortiser fra fjern og nær.De virkelig pakket seg og samlet seg langs veggene,overlot henne dansegulvet så og si alene, og betraktet med både missunnelige &beundrende blikk.

Men i det hun skulle bergta massene ytterligere med noe slags hopp, kombinert med noe som kunne ligne jewntespagaten (husk dette var senåttitallet..MyE var lov..;-)) ramlet et stort stygt, blodig & ikke minst hjemmelaget bind ut fra tydeligvis slarken underbekledning, skle ca en halvmeter, og ble liggende til allmenn beskuelse under strobelysene & discokula..:-D

Gud som folk lo,latet som de brakk seg og pekte!

Hun ble ganske knust, og det tok i grunn litt tid før hun fant historien så mye som knøttlittegrann morsom..

Det skjønner jeg i grunn,for fjortiser er litt nådeløse, og en kan trygt si bindet fikk sin dose fokus og historier.

Gud vet hvem som fjernet faenskapet,hvertfall ikke henne, hun løp rødmende ut for ikke å bli sett på sneipediskoen på leeenge;-)

Det synes fortsatt var en drøy flause. Heldigvis har jeg aldri mistet bind!

:-)

Å fyttirakkern så pinlig!

Godt jeg aldri bruker bind så slipper jeg å bekymre meg for noe sånt!

Skrevet

Jeg har gjort en del flauser og pinlige ting..;-) Men jeg kompå en en venninne gjorde i ungdomskolen i stedet, den var nemlig fin!

Hun var skitgod til å danse, og en riktig fullpakket kveld på sneipediskoen ga hun virkelig alt.

Hun showet verre, og imponerte fjortiser fra fjern og nær.De virkelig pakket seg og samlet seg langs veggene,overlot henne dansegulvet så og si alene, og betraktet med både missunnelige &beundrende blikk.

Men i det hun skulle bergta massene ytterligere med noe slags hopp, kombinert med noe som kunne ligne jewntespagaten (husk dette var senåttitallet..MyE var lov..;-)) ramlet et stort stygt, blodig & ikke minst hjemmelaget bind ut fra tydeligvis slarken underbekledning, skle ca en halvmeter, og ble liggende til allmenn beskuelse under strobelysene & discokula..:-D

Hun ble ganske knust, og det tok i grunn litt tid før hun fant historien så mye som knøttlittegrann morsom..

Det skjønner jeg i grunn,for fjortiser er litt nådeløse, og en kan trygt si bindet fikk sin dose fokus og historier.

Gud vet hvem som fjernet faenskapet,hvertfall ikke henne, hun løp rødmende ut for ikke å bli sett på sneipediskoen på leeenge;-)

Skrevet

Vi skulle til Spania, jeg og familien. Jeg var vel rundt 15 år da. Vel oppe i luften måtte jeg på do. På do gikk jeg, lukket døren og låste. I det jeg låste kom lyset på. Da jeg var ferdig og skulle ut glemte jeg å låse opp. Da hadde jeg plutselig av en eller annen grunn glemt at "lysbryteren" var låsen på døra. Jeg ble lettere panisk da jeg ikke kom meg ut, halv-klaustrofobisk som jeg er. Jeg begynte å slå på døra og rope. Til slutt var det en av flyets personale som lukket opp fra utsiden, og sa noe tørt om at jeg måtte jo låse opp eller noe. Det ble noen lange skritt tilbake til setet mitt og mange rare blikk. FLAUT!

He he, det er de små ting i livet som gjør utslaget.. ;o)

Gjest Halling
Skrevet

Jeg skulle amputere beinet til en pasient, men da pasienten våkna, oppdaget han at jeg hadde amputert feil bein!

Det var litt flaut.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Herrregud, var det du som sto bak meg og tutet? ;o)

Skrevet

Herrregud, var det du som sto bak meg og tutet? ;o)

Ja...

*flau* :P

Skrevet

Jeg skulle amputere beinet til en pasient, men da pasienten våkna, oppdaget han at jeg hadde amputert feil bein!

Det var litt flaut.

Ja, det hørtes dødsflaut ut :P

Skrevet

Vi skulle til Spania, jeg og familien. Jeg var vel rundt 15 år da. Vel oppe i luften måtte jeg på do. På do gikk jeg, lukket døren og låste. I det jeg låste kom lyset på. Da jeg var ferdig og skulle ut glemte jeg å låse opp. Da hadde jeg plutselig av en eller annen grunn glemt at "lysbryteren" var låsen på døra. Jeg ble lettere panisk da jeg ikke kom meg ut, halv-klaustrofobisk som jeg er. Jeg begynte å slå på døra og rope. Til slutt var det en av flyets personale som lukket opp fra utsiden, og sa noe tørt om at jeg måtte jo låse opp eller noe. Det ble noen lange skritt tilbake til setet mitt og mange rare blikk. FLAUT!

Det er da det er kjedelig at det ikke går an å _gå av_ flyet, hehe :D

Skrevet

Vi var på klassetur i Oslo (den gang jeg ikke bodde i Oslo) og hadde hatt endel fritid hver for oss før vi skulle møtes til konsert. Vi var fire klassevenninner som gikk sammen til der konserten skulle være og på veien så vi tre andre fra klassen et stykke foran oss. De hadde stoppet opp for å ta bilde - dvs hun ene skulle ta bilde av de to andre, som da sto med ryggen til oss. Jeg løp ned og heiv meg rundt halsen på de to som skulle bli tatt bilde av, liksom mellom dem, akkurat idet bildet ble tatt.

...først da så jeg selvfølgelig at ingen av disse var noen jeg kjente *klaske panna*

De tok det overhodet ikke med humor og så på meg som om jeg var en svært forvirret, sinnslidende person. Kan liksom se for meg historien de forteller om den gærne jenta som overfalt dem på Karl Johan i Oslo - MED bilde må vite, hehe.

Hehe :D

Skrevet

Hehe, ja det er som tatt ut av flause-læreboka, det :D

Gjest Halling
Skrevet

Ja, det hørtes dødsflaut ut :P

For ikke å snakke om da jeg amputerte beinet til en som egentlig skulle opereres for blindtarmbetennelse! Det var også litt flaut.

Skrevet

For ikke å snakke om da jeg amputerte beinet til en som egentlig skulle opereres for blindtarmbetennelse! Det var også litt flaut.

Min far amputerte feil ben, han, i sin pure ungdom. Da ble han flau, da. ;o)

Gjest Halling
Skrevet

Min far amputerte feil ben, han, i sin pure ungdom. Da ble han flau, da. ;o)

En eldre ansatt på UIB var ganske nerdete og distre. Han pleide å holde seg så lenge at ha måtte løpe til toalettet og pleide ta fram tissen før han gikk inn dodøra. Det hadde aldri kommet noen motsatt vei i korridoren før, men nå kom det tre eldre damer brått rundt hjørnet og rakk akkurat å se at han dro ut tingen før han smatt inn dodøra som ikke var merket med toalett. Damene var fort borte i resepsjonen og meldte at en blotter var observert. Det ble ganske mye trøbbel, men da de skjønte at det var doen han løp inn på, da fikk han på en eller annen måte vridd seg unna en anmeldelse.

Skrevet

*LOL* :-D

Stakkar! Det var jo ikke noen snill date, som hadde tenkt å la henne fortsette byen rundt med papirtørk hengende ut på den måten! Gud så flaut!:-D

Jeg så engang ei jente på et utested som hadde stasjet skjørtet sitt opp i strømpebuksa når hun kom fra dass..Det brakte også allmenn forlystelse til bordene!

Da må det ha vært meg du så :0. Spradet forbi en laaang bardisk på vei til uteserveringen. Syntes jeg fikk mange lange blikk etter meg, men tenkte at "jeg ser vel usedvanlig flott ut i kveld" hehe.Jeg oppdaget fadesen da jeg kjente den kalde plaststolen mot baken min...

Skrevet

En eldre ansatt på UIB var ganske nerdete og distre. Han pleide å holde seg så lenge at ha måtte løpe til toalettet og pleide ta fram tissen før han gikk inn dodøra. Det hadde aldri kommet noen motsatt vei i korridoren før, men nå kom det tre eldre damer brått rundt hjørnet og rakk akkurat å se at han dro ut tingen før han smatt inn dodøra som ikke var merket med toalett. Damene var fort borte i resepsjonen og meldte at en blotter var observert. Det ble ganske mye trøbbel, men da de skjønte at det var doen han løp inn på, da fikk han på en eller annen måte vridd seg unna en anmeldelse.

Hverdagsflause. *s*

Skrevet

hva bruker du om natta da?

Skrevet

Jeg bruker ob både dag og natt

Skrevet

tampong. Før i tiden påstod en del leger at det var farlig, men ikke nå lenger.

laguna1365380434
Skrevet

Da må det ha vært meg du så :0. Spradet forbi en laaang bardisk på vei til uteserveringen. Syntes jeg fikk mange lange blikk etter meg, men tenkte at "jeg ser vel usedvanlig flott ut i kveld" hehe.Jeg oppdaget fadesen da jeg kjente den kalde plaststolen mot baken min...

*lol* :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...