Gå til innhold

partitest

Gjest nå tar jeg den!

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

4

• flisa

3

• Gyda

3

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest nå tok jeg den!
Skrevet

Den ble det partiet jeg stemte sist, men jeg hadde/har tenkt å stemme et annet. Det kom som nummer tre. Et annet parti jeg stemte for ti år siden kom som nummer to.... Hvordan ble din test; som du forventet?

Skrevet

Den ble det partiet jeg stemte sist, men jeg hadde/har tenkt å stemme et annet. Det kom som nummer tre. Et annet parti jeg stemte for ti år siden kom som nummer to.... Hvordan ble din test; som du forventet?

Venstre! ,.)

Skrevet

Tok den jeg også, og ja... det ble SV! Men det var nok frp som ledet i alle aldersgrupper...

Skrevet

Jeg kom ut som en SV dame med AP hakk i hæl

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg burde stemme RV i følge den testen..så er ikke overbevist.

Skrevet

Ap. Det var som bare... Det har aldri ramlet meg inn at Ap med den pampekulturen er mitt parti. Heldigvis var FrP det med dårligst match! Og H midt imellom disse ytterpunktene. Jeg som har stemt Høyre i alle år (inntil de siste årene, da. Det er ikke som det en gang var.)

Skrevet

Du bør stemme...

SV (50,6 %)

KRF endte på bånn.

Passet fint. SV var det jeg hadde tenkt å stemme også. Om jeg får tid, da. Må forhåndsstemme, men vet ikke hvor... må finne ut det før jeg drar til oslo (om 2-3 dager)

Skrevet

Du bør stemme...

SV (50,6 %)

KRF endte på bånn.

Passet fint. SV var det jeg hadde tenkt å stemme også. Om jeg får tid, da. Må forhåndsstemme, men vet ikke hvor... må finne ut det før jeg drar til oslo (om 2-3 dager)

Hva er det som er så besnærende med sosialisme?

Skrevet

SP, såvidt foran AP. Jaggu har det forandret seg de siste årene! Jeg stemte Høyre tidligere, men er vel blitt mer moden med årene?:-)

Skrevet

Venstre! ,.)

FrP her, men det kommer altså ikke på tale. Spørs om det blir venstre isteden, om jeg i det hele tatt gidder å stemme.

Skrevet

Hva er det som er så besnærende med sosialisme?

Like muligheter for alle, flisa ;o)

Skrevet

Du bør stemme...

SV (50,6 %)

KRF endte på bånn.

68% SV og jeg har allerede forhåndsstemt så jeg visste hva jeg gjorde :o)

laguna1365380434
Skrevet

SP, såvidt foran AP. Jaggu har det forandret seg de siste årene! Jeg stemte Høyre tidligere, men er vel blitt mer moden med årene?:-)

Jeg fikk venstre. Igjen.

Og de jeg minst bør stemme på er Frp, Krf og Sp.

Ingen bombe! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Oops, jeg skulle svare på hovedinnlegget, sorry.

Skrevet

Rekkefølgen min ble:

AP, SV, SP, KRF, V, H, FRP.

Det stemmer helt med min egen oppfatning, bortsett fra at kanskje Venstre kunne vært litt høyere opp.

Skrevet

Jeg har tatt den før, og kom ut likt begge gangene (da er jeg kanskje ingen vingler, da?)

Jeg er i følge denne testen en AP-velger, med SV som nr to. (Andre tester har imidlertid gitt et annet resultat, så det er klart at spørsmålene styrer mye her.)

FrP kom desidert nederst, med Høyre hakk i hel.

Skrevet

Rekkefølgen min ble:

AP, SV, SP, KRF, V, H, FRP.

Det stemmer helt med min egen oppfatning, bortsett fra at kanskje Venstre kunne vært litt høyere opp.

Da kom vi helt likt ut! *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...