Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er da tredje mensen etter at jeg har sluttet på p-piller. De andre gangene har jeg hatt 32 og 35 dagers syklus. Nå gikk det 45 dager, og pluttselig kom mensen på lørdag.

Jeg pleier aldri å blø mye, og nå er det mye og mørkt blod og i tillegg en del koagulert blod. regner med at jeg har en veldig tidlig SA, og det er for så vidt ikke noe krise (vet at dette er veldig vanlig), men det jeg lurer på er om det er nødvendig med legesjekk?

Jeg vet at jeg er Rh+ (jobber på laboratoriet til Blodbanken..) så jeg trenger ikke evt noen anti-D profylakse..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194419-m%C3%A5-man-til-legesjekk-etter-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann

Jeg hadde en lignende opplevelse her for noen mnd siden. Jeg gikk til legen, men han sa at han ikke kunne gjøre noe fra eller til. Nature ordner opp fra sin side uansett mente han (han var litt ufølsom syntes jeg). Det kan nok kanskje stemme det som han sa, men det er nok lurt å kontakte lege over telefon å høre hva legen sier.. Ofte hjelper det litt på psyken å få snakke med en fagperson også:-)

Du får ha masse lykke til m prøvingen videre....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...