Gjest gladiol Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Hei alle sammen! Fikk brev i posten i dag om at jeg hadde vunnet gratis tur til Venezia. Er det noen av dere som har hørt eller vært med på denne turen og kan gi meg litt informasjon? 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Og hva er motytelsen mot turen? Har du virkelig deltatt i et lotteri? Det finnes _mye_ lureri av denne typen. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Er dette Prisfest AS? I tilfelle ble selskapet registert i fjor, og har vel neppe rukket å sende så veldig mange på tur enda...? Aner ikke. Samme fyren har også opprettet et designfirma, så han forsøker å være allsidig, tydeligvis ;-) Ikke betal forskudd i alle fall. Du risikerer at firmaet er borte når du skal dra. Men jeg kjenner ikke firmaet eller denne fyren i det hele tatt, kan hende du får en kjempefin tur :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.