Gå til innhold

Mensen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Det kommer an på om han kom inni deg eller ikke. Kom han inni deg er sjansen mye mye større at du er gravid. Hvis han ikke gjore det kan dere ha vært heldige, men sjansen for graviditet er jo der selvfølgelig!

Dum som jeg er bruker ikke jeg prevensjon, og jeg har klart å ikke bli gravid. (Veit det er sinnsykt dumt, men det hender av og til).

Du trenger ikke være gravid selv om du er 1 uke forsiket. Hvis du bekymrer deg mye for at du er gravid kan dette en årsak til at mensen ikke kommer. Hvis hjernen tror man er gravid, kan kroppen "oppføre" seg som gravid.

Er du veldig nervøs, så ta en test.

Det finnes klinikker for ungdom under 25 år (?) som tar gravidtester gratis. Hvis det viser seg at du er gravid, får du hjelp og støtte av de som jobber der. De hjelper deg med informasjon og henviser deg til et sykehus. Da står du i hvert fall ikke rådløs på egene ben.

Hvor bor du hen i landet? I Oslo er Olafia klinikken den beste - den ligger på Carl Berner. Det er noen timer å vente, men er du tidlig ute går det fortere. (Åpner kl. 16)

Lykke til i hvert fall..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19444-mensen/#findComment-85704
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...