Gå til innhold

FU : bruker dere alltid riktig do på byen?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Inspirert av tråd jeg kom over på annet forum.

Jeg er anarkist på området og bruker like gjerne guttedoen som jentedoen på bar. Anarkisttendensene øker sekvsagt med promillene;-)

Til min unskyldning kan det sies at jeg faktisk er rask! :-)

Og en digresjon, men altså: Hva GJØR dere andre jenter der inne egentlig? Skriver deres memoarer? Sover? Gjør full make up? ;-) En bruker jo sannelig ikke så langt tid på å tisse en skvett og allikevel så gjør dere det!

Og hvorfor er det nesten alltid bare en jentedo, når alle vet at køen der blir myyye lenger, og at jentene glemmer det og derfor ikke går før de virkelig må! Og da blir det smertefull køing da! ;-)

Dessuten mener jeg det skulle være omtrent dødstraff for å ta med seg venninna på do,enten det nå er for å anbalysere han nye kjekke som kom å satte seg ved bordet, den nyeste utviklingen på kjærlighetssorgsfronten, eller for den saks skyld for å gjøre kokain! (når det er kø og utesstedet fult..om folk okkuperer dassen for en eller flere av nevnte ellers, det gir jeg pokker i;-))

Gud hvor asosialt! Grr!

Men tilbake til FUen? Bruker du alltid den doen som er beregnet på deg eller følger du dine egne regler?;-)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• mariaflyfly

7

• favn

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg bruker så og si alltid damedo. Ikke av noen spesiell grunn, bare blir slik.

Men jeg kan irritere meg grønn over unødig køing!

Men på den lokale puben her har de løst venninneproblemet. Det er flere båser på damedo, men den ene har to toalett i samme bås.

Da kan en prate og tisse samtidig.

Den er alltid flittig i bruk.

hare1365380455
Skrevet

Jeg kan godt finne på å gå på guttedoen om jeg er ute på byen og det er kø på jentedoen. For må jeg på do så MÅ jeg, og jeg bruker ikke så lang tid.

Skrevet

Jeg bruker fortrinnsvis jentedoen, men dersom det er kø der, og fritt frem på herredoen, smetter jeg like gjerne inn der og gjør mitt raske ærend.

Har aldri opplevd å få noe tyn for det.

Er for øvrig helt enig i at en del jenter bruker uforståelig og irriterende lang tid på do. Kanskje på tide med en "tiss raskere"-kampanje?

Skrevet

Jeg syns det blir mer og mer unisex-toaletter ute, jeg? Eller kanskje det er jeg som bare har valgt å se stort på det? :-p

Men nå er det endel andre ting som spiller inn på do-valg også. På enkelte plasser er doene såpass lugubre at man rett og slett velger den minst ekle doen hvis man absolutt må, og denne er faktisk som regel jentedoen. Jeg bruker så liten tid jeg overhodet får til på alle andre doer enn min egen. Særlig en uteplass-do er liksom ikke et sted jeg ønsker å tilbringe mer tid enn absolutt nødvendig.

Men nå klarte jeg å rote meg vekk fra FU'en også...

Altså - jeg velger den som er ledig, med mindre den ene er eklere enn den andre. Jeg fikser ikke ekle doer :-x

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg bruker bare pisserenna på byen. Ikke faen om jeg setter meg ned på en dass på et utested, ei heller føler jeg meg komfortabel med å gå inn på et toalett på byen. Jo senere det blir, jo verre ser dassene ut.

Det burde være obligatorisk peniskurs for mannfolk. De kan faen ikke bruke organet sitt riktig.

Jeg mener... hvor vanskelig kan det være å treffe en dass?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg bruker bare pisserenna på byen. Ikke faen om jeg setter meg ned på en dass på et utested, ei heller føler jeg meg komfortabel med å gå inn på et toalett på byen. Jo senere det blir, jo verre ser dassene ut.

Det burde være obligatorisk peniskurs for mannfolk. De kan faen ikke bruke organet sitt riktig.

Jeg mener... hvor vanskelig kan det være å treffe en dass?

"Jeg bruker bare pisserenna på byen. Ikke faen om jeg setter meg ned på en dass på et utested"

Ikke at jeg har noe med det,men sitter du og tisser hjemme?

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Jeg bruker bare pisserenna på byen. Ikke faen om jeg setter meg ned på en dass på et utested"

Ikke at jeg har noe med det,men sitter du og tisser hjemme?

Nei, men jeg treffer dass. Det er det åpenbart ekstremt mange andre som ikke gjør, og jeg er ikke spesielt begeistret for å vasse i piss. Det må man på et guttetoalett på byen.

Pisserenna er heldigvis så bred at selv de minst treffsikre pleier å treffe.

Skrevet

Orker ikke mannedoer, pga all skvettinga over alt som jeg ikke gidder å tråkke i. Når man har bukse på seg vil denne gjerne sige ned mot gulvet når man setter seg, og tisserender på buksebeina er ikke interessant. (Pleier uansett å dra buksebeina opp før jeg setter meg, det hjelper.)

Så jeg bruker konsekvent jentedoen, eller handikapdoen (sorry Dorthe!) pga god plass og vann tilgjengelig. Men blir ikke unødvendig lenge der inne.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, men jeg treffer dass. Det er det åpenbart ekstremt mange andre som ikke gjør, og jeg er ikke spesielt begeistret for å vasse i piss. Det må man på et guttetoalett på byen.

Pisserenna er heldigvis så bred at selv de minst treffsikre pleier å treffe.

Men hva gjør du, når du skal bæsje;)

*Svært så nysgjerrig i dag*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men hva gjør du, når du skal bæsje;)

*Svært så nysgjerrig i dag*

Jeg gjør fra meg før jeg drar på byen, så det er ikke noe problem. :)

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke at jenter trenger såå lang tid på å tisse når køen er kjempelang på utsida. Jeg er så snar at det nesten er flaut!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg gjør fra meg før jeg drar på byen, så det er ikke noe problem. :)

Så heldig du er da;)

Skrevet

Bruker aldri herretoalettene. Det stinker, men først og fremst vil jeg IKKE komme over noen som står foran den ekle renna med saker og ting i hendene.

Gjest Lillehammer -94
Skrevet

Personlig smetter jeg av og til inn på herretoalettet på bytur, men aldri uten å sjekke forholda... Utrolig hvor menn kan grise!

Under OL på Lillehammer (for de som husket det...) var stampuben vår i utgangspunktet en maleforretning - for anledningen omgjort til utested. Der var det kun ett toalett, og køen ble nødvendigvis lang.

Etter bare noen få kvelder ble reglen slik: Når du var nr. 3 i køen begynte du å løsne belte, bukseseler o.l. Når du var nr. 2 i køen åpnet du smekken, dro opp gensere/skjorter eller hva det måtte være, og når du var først i køen sto du bare klar med åpen bukse og begge henda på linningen.

Så var det inn, tisse uhyggelig fort, tørke og opp med buksa - og ut av avlukket. Resten av påkledningen samt håndvask skjedde i "forværelset" der køa sto.

Helt uproblematisk, og ikke minst praktisk!

Jeg har forresten også ofte lurt på hva kvinner gjør på do...

Ørkenvandreren
Skrevet

Jeg finner meg en husvegg. Der er det aldri kø.

Skrevet

Er det kø på jentedoen...så går jeg på guttedoen..

Bruker ikke være noe problem det....bare smile pent, og ingen sier noe..*s*

Bortsett fra sist gang...en fyr som var dritsur og lurte på hva jeg hadde der inne å gjør....smilte pent å sa:...hva jeg har i buksa veit da faan ikke du noe om.... sa ikke noe mere han da..

:-)

Skrevet

Er det kø på jentedoen...så går jeg på guttedoen..

Bruker ikke være noe problem det....bare smile pent, og ingen sier noe..*s*

Bortsett fra sist gang...en fyr som var dritsur og lurte på hva jeg hadde der inne å gjør....smilte pent å sa:...hva jeg har i buksa veit da faan ikke du noe om.... sa ikke noe mere han da..

:-)

Dritbra kommentar!! ;-)

Tipper han ikke turte sjekke opp deg etterpå, heller.. *s*

Skrevet

Hear hear! Jeg bare skriver under på ditt innlegg, jeg er av akkurat samme oppfatning selv.

Skrevet

Bruker aldri herretoalettene. Det stinker, men først og fremst vil jeg IKKE komme over noen som står foran den ekle renna med saker og ting i hendene.

Jeg vil også ha meg frabedt at menn bruker dametoalettet.

*kjempestreng*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...