Gå til innhold

FU : bruker dere alltid riktig do på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig smetter jeg av og til inn på herretoalettet på bytur, men aldri uten å sjekke forholda... Utrolig hvor menn kan grise!

Under OL på Lillehammer (for de som husket det...) var stampuben vår i utgangspunktet en maleforretning - for anledningen omgjort til utested. Der var det kun ett toalett, og køen ble nødvendigvis lang.

Etter bare noen få kvelder ble reglen slik: Når du var nr. 3 i køen begynte du å løsne belte, bukseseler o.l. Når du var nr. 2 i køen åpnet du smekken, dro opp gensere/skjorter eller hva det måtte være, og når du var først i køen sto du bare klar med åpen bukse og begge henda på linningen.

Så var det inn, tisse uhyggelig fort, tørke og opp med buksa - og ut av avlukket. Resten av påkledningen samt håndvask skjedde i "forværelset" der køa sto.

Helt uproblematisk, og ikke minst praktisk!

Jeg har forresten også ofte lurt på hva kvinner gjør på do...

Mener du maleforretningen ved siden av der det var 7-11 midt i Gå(stå)gata?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• mariaflyfly

7

• favn

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dritbra kommentar!! ;-)

Tipper han ikke turte sjekke opp deg etterpå, heller.. *s*

Ble lite sjekking ja...men han tittet bort på meg noen ganger i løped av natta....*flirer*..

mil1365380270
Skrevet

Bruker damedoen.

Både fordi det lukter vondt på guttedoen og av respekt for de som står der og prøver å tisse.

Og handicaptoaletter er for handicapede.

Noen bruker faktisk så lang tid på å skvette!!!! Ubegripelig at det ikke går an å bare presse det ut, men sånn er det for enkelte :-) Dessuten, hvem vil være der lenge, hva er det å finne på liksom ;-)

Gjest Lillehammer -94
Skrevet

Mener du maleforretningen ved siden av der det var 7-11 midt i Gå(stå)gata?

Hm, husker ikke noen 7-11, men det betyr ingenting (har ikke vært der nevneverdig siden sommeren -94).

Det var i allefall i gågata, har en slags følelse av at det var ganske midt i, eller kanskje litt mer mot sør?

Forøvrig, det var da vel ikke så mange andre maleforretninger som ble pub på den tida, så du har sikkert rett!

Tipper du også var der?

Skrevet

Bruker damedoen.

Både fordi det lukter vondt på guttedoen og av respekt for de som står der og prøver å tisse.

Og handicaptoaletter er for handicapede.

Noen bruker faktisk så lang tid på å skvette!!!! Ubegripelig at det ikke går an å bare presse det ut, men sånn er det for enkelte :-) Dessuten, hvem vil være der lenge, hva er det å finne på liksom ;-)

Respekt for de som står å tisser???....hehe...det har jeg aldri tenkt på....

Hvis det ser ut til at en eller annen skal til å si noe, forteller jeg bare veldig hyggelig på vei til doen at:....vasker en haug av sånne på jobben hver dag...så slapp av...har sikkert sett noen som er mindre...:-)

Skrevet

Hm, husker ikke noen 7-11, men det betyr ingenting (har ikke vært der nevneverdig siden sommeren -94).

Det var i allefall i gågata, har en slags følelse av at det var ganske midt i, eller kanskje litt mer mot sør?

Forøvrig, det var da vel ikke så mange andre maleforretninger som ble pub på den tida, så du har sikkert rett!

Tipper du også var der?

Tror ikke jeg kom inn der, var bare 16. Men kom inn et par andre steder, bl.a i et telt et lite stykke nedenfor byen.

Ang den 7-11 i Gågata - en amerikaner kom inn der og spurte etter nærmeste t-bane inn til byen.. :-D

mil1365380270
Skrevet

Respekt for de som står å tisser???....hehe...det har jeg aldri tenkt på....

Hvis det ser ut til at en eller annen skal til å si noe, forteller jeg bare veldig hyggelig på vei til doen at:....vasker en haug av sånne på jobben hver dag...så slapp av...har sikkert sett noen som er mindre...:-)

Foregår jo ikke så mye skummelt på damedoen heller, men helt greit at det ikke er menn der :-)

Skrevet

Siden jeg nesten er å regne for unisex på området må jeg finne meg i at menn har skvettet på sete eller tisset utenfor.

Ja, for dere tror vel ikke bare at det er jenter som sniker seg inn på handikapdoen ;o)

Skrevet

Siden jeg nesten er å regne for unisex på området må jeg finne meg i at menn har skvettet på sete eller tisset utenfor.

Ja, for dere tror vel ikke bare at det er jenter som sniker seg inn på handikapdoen ;o)

Hm, jeg bruker handikaptoalettet hvis det av ulike grunner skulle falle seg slik, og har uten unntak opplevd at det er betydelig renere der enn på dame- og herretoalettene.

Gjest Lillehammer -94
Skrevet

Tror ikke jeg kom inn der, var bare 16. Men kom inn et par andre steder, bl.a i et telt et lite stykke nedenfor byen.

Ang den 7-11 i Gågata - en amerikaner kom inn der og spurte etter nærmeste t-bane inn til byen.. :-D

He-he, da var det nok litt vanskelig å la være å le...!

Stedet "vårt" var i alle fall populært, og vi ble oppfordret til å danse på bordene og bardisken og over alt. Solide møbler tålte det, og jeg vet ikke hvor mange tv-stasjoner (utenlandske) som var innom for å filme "showet".

Sukk, blir jo nesten litt sånn nostalgisk her jeg sitter...

Skrevet

Døh! Skulle ikke du i sjappa i dag, dah? ;)

Skrevet

Jeg bruker handicaptoalettet dersom det er det eneste ledige og jeg ikke har mulighet til å klare å holde meg lenger, eller når jeg har med meg en tissetrengt 4 åring.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Siden jeg føler meg noe truffet, så må jeg nesten svare ;)

Jeg går sef på all slags do. Gjorde det ofte på skolen også, siden der sånn 5000 jenter og 100 gutter (allfall nesten ;)

Sier seg selv at man må ty til herredoen for å rekke å tisse i friminuttet. :P

Skrevet

Jeg går gjerne på guttedassen hvis det ikke er pissoar der. Hvorfor skal jeg stå og vente når det er ledige toaletter. Etter å ha vært i enkelte andre land hvor de ikke tar det så nøye om det er felles pissoar og dass, har jeg begynt å vurdere om jeg skal "drite" i det også. Det er alltid kø på jentedo, og aldri på guttedo, så det er bare praktisk å utnytte tiden bedre spør du meg.

Jeg er ellers ikke borte i en eneste ting på et toalett uten at et papir er mellom huden min og gjenstanden, og setter meg aldri ned. Vet jeg ikke dør av basilusker, men likevel...

Skrevet

Visste du ikke at det fantes 3 kjønn du da? - Kvinner, menn og handicapede....

Jeg har alltid syntes at det BARE skulle vært handicapvennlige doer.

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Jeg bruker bare pisserenna på byen. Ikke faen om jeg setter meg ned på en dass på et utested"

Ikke at jeg har noe med det,men sitter du og tisser hjemme?

Egentlig skulle alle gutter sittet og pisse (i privathjem). Ser for meg at doene og gulvet i rundt er myyyye mer rent og hygenisk da ;)

Skrevet

Jeg HATER å bruke offentlige toaletter, og hvis jeg er så inderlig trengt at jeg gjør det, går jeg på damedoen. Riktignok har det hendt at jeg har sneket meg inn på handicap-toalettet med tissetrengte unger, da...

Har til dags dato til gode å frekventere herredassen.

Skrevet

Går alltid på jentedoen, om jeg ikke tar feil i farten. Er der kø, er jeg ekstra rask.

Skrevet

Døh! Skulle ikke du i sjappa i dag, dah? ;)

Dattera mi kunne ikke komme og er opptatt hele uka så det blir nok ikke før neste uke. Dessuten ble kjæresten storbror for to dager siden så de måtte titte på babyen ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...