Gå til innhold

FU : bruker dere alltid riktig do på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste du ikke at det fantes 3 kjønn du da? - Kvinner, menn og handicapede....

Jeg har alltid syntes at det BARE skulle vært handicapvennlige doer.

Jeg er helt enig med deg der. Hvorfor kan man ikke bygge tilgjengelighet alle steder slik at alle kan bruke alt:o)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• mariaflyfly

7

• favn

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tar den doen som er ledig jeg, må jeg så MÅ jeg:-) spesielt når man er på byen! ;-)

Ikke alltid like populært, men hva gjør man når sminkekøen er lengre enn det blæra holder??

*nekter og tisse på meg

;-) *

Skrevet

Orker ikke mannedoer, pga all skvettinga over alt som jeg ikke gidder å tråkke i. Når man har bukse på seg vil denne gjerne sige ned mot gulvet når man setter seg, og tisserender på buksebeina er ikke interessant. (Pleier uansett å dra buksebeina opp før jeg setter meg, det hjelper.)

Så jeg bruker konsekvent jentedoen, eller handikapdoen (sorry Dorthe!) pga god plass og vann tilgjengelig. Men blir ikke unødvendig lenge der inne.

Tipper at det er like ille med skvettinga på jentedoen, siden jeg har en mistanke om at jeg ikke er den eneste som ikke setter meg ned, men får brukt lårmusklene litt. I ny og ne er det noen som vasker skvettene bort på jentedoen.Illusjon av renhet.

Synes stort sett herredassen er minst like ren som damedassen.

Skrevet

Dattera mi kunne ikke komme og er opptatt hele uka så det blir nok ikke før neste uke. Dessuten ble kjæresten storbror for to dager siden så de måtte titte på babyen ;o)

Åh, så spennende. Hun blir vel ikke babysyk, vel? Husker at hun syntes det var kult med Snorkfrøken da hun var baby og vi var på besøk. :)

Skrevet

Åh, så spennende. Hun blir vel ikke babysyk, vel? Husker at hun syntes det var kult med Snorkfrøken da hun var baby og vi var på besøk. :)

Hun er babysyk. Men jeg tror begge lillesøstrene til kjæresten holder det i sjakk. Den andre er litt over året og hun har kjent henne siden hun var nyfødt også og vært mye barnevakt.

Hjelp - jeg vil ikke bli bestemor nå :o)

Skrevet

Hun er babysyk. Men jeg tror begge lillesøstrene til kjæresten holder det i sjakk. Den andre er litt over året og hun har kjent henne siden hun var nyfødt også og vært mye barnevakt.

Hjelp - jeg vil ikke bli bestemor nå :o)

Du hadde kledd det, vettu! :)

Skrevet

Du hadde kledd det, vettu! :)

Men jeg er da altfor ung ;o)

Skrevet

Men jeg er da altfor ung ;o)

Neeeiiida! Bare to år yngre enn svigermora mi, eller no' sånn! Husk at A er bare et par år yngre enn meg! :)

Skrevet

Neeeiiida! Bare to år yngre enn svigermora mi, eller no' sånn! Husk at A er bare et par år yngre enn meg! :)

Jeg tror ikke jeg har så mye å tilføre et barnebarn nå. Jeg har mer enn nok med minstemann. Ikke noe problem å være barnevakt om kvelden da men den lekinga står jeg over enda tror jeg.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har så mye å tilføre et barnebarn nå. Jeg har mer enn nok med minstemann. Ikke noe problem å være barnevakt om kvelden da men den lekinga står jeg over enda tror jeg.

:)

Har'ru tid til en kaffe en dag, eller? :)

Skrevet

:)

Har'ru tid til en kaffe en dag, eller? :)

Ja, det har jeg. Men da må du enten komme hit eller komme å hente meg for den trappa ser så skummel ut når jeg står på toppen og skal gå ned alene ;o)

Det går greit men jeg får litt angst for å tryne og at ingen skal være der. Bare tull antagelig men ubehagelig akkurat nå.

Skrevet

Ja, det har jeg. Men da må du enten komme hit eller komme å hente meg for den trappa ser så skummel ut når jeg står på toppen og skal gå ned alene ;o)

Det går greit men jeg får litt angst for å tryne og at ingen skal være der. Bare tull antagelig men ubehagelig akkurat nå.

Heisarbeidet påbegynt?

Skrevet

Heisarbeidet påbegynt?

Jepp. De begynte forrige tirsdag og skal holde på i åtte uker.

Skrevet

Jepp. De begynte forrige tirsdag og skal holde på i åtte uker.

Strålende! :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...