Gå til innhold

Gjerningsmannen er av utenlandsk opprinnelse...

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Goliath

9

• favn

5

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den der var rett og slett til å bli kvalm av.

Gjest Halling
Skrevet

Løsningen på innvandringsproblematikken er å forby FrP som parti. Det vil passe godt med resten av handlingsplanene hittil.

EU har innført lover som innskrenker yringsfriheten og tusenvis sitter i fengsel på grunn av sine meninger, bla a om kulturkollisjioner, religionshets og fremmedfrykt, det samme burde gjøres med FrP-velgere.

Eller.....?

Skrevet

Det er dessverre bare en korrekt beskrivelse av hvordan hverdagen i et fargerikt fellesskap har blitt.

Skrevet

Med tanke på den særdeles negative utviklingen vi har hatt rundt dette stadig økende problemområdet, de andre partiers motvilje mot å gjøre noe reelt med det og andre vesteuropeiske lands erfaringer med det samme - så synes jeg dette er helt OK.

Hvis det er NOE som må prioriteres i Norge i dag, så er det nettopp dette. For det er et eskalerende problem som bare blir større og større hvis vi fortsetter som nå - og da blir det bare enda vanskligere å klare å snu trenden.

Og dess lenger vi venter dess hardere virkemidler må vi i så fall gripe til.

Det vil jo før eller senere måtte gjøres noe med denne utviklingen, så hvorfor skyve det under teppet så lenge som mulig?

Jeg vil heller rose Frp for at de faktisk sier hva de innerst inne mener og gir et klart uttrykk for hvor de står og hva som må gjøres.

Det finnes nok av hyklere i de andre partiene som er godt enige i dette, men som ikke tør/kan/vil si det - fordi de i så fall vil måtte innrømme at de har tatt feil og for enkelt/naivt/snillistisk/prinsippielt på dette høyst reelle problemet hele tiden.

Skrevet

Med en slik kampanje skyter de ikke seg sjøl i foten, men i huet.. Like greit, kanskje.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Med en slik kampanje skyter de ikke seg sjøl i foten, men i huet.. Like greit, kanskje.

Det var min tanke også.

Skrevet

Det var min tanke også.

Og jeg tror dere tar feil begge to....

Om fire uker har vi svaret :-)

Gjest Simiana
Skrevet

Med tanke på den særdeles negative utviklingen vi har hatt rundt dette stadig økende problemområdet, de andre partiers motvilje mot å gjøre noe reelt med det og andre vesteuropeiske lands erfaringer med det samme - så synes jeg dette er helt OK.

Hvis det er NOE som må prioriteres i Norge i dag, så er det nettopp dette. For det er et eskalerende problem som bare blir større og større hvis vi fortsetter som nå - og da blir det bare enda vanskligere å klare å snu trenden.

Og dess lenger vi venter dess hardere virkemidler må vi i så fall gripe til.

Det vil jo før eller senere måtte gjøres noe med denne utviklingen, så hvorfor skyve det under teppet så lenge som mulig?

Jeg vil heller rose Frp for at de faktisk sier hva de innerst inne mener og gir et klart uttrykk for hvor de står og hva som må gjøres.

Det finnes nok av hyklere i de andre partiene som er godt enige i dette, men som ikke tør/kan/vil si det - fordi de i så fall vil måtte innrømme at de har tatt feil og for enkelt/naivt/snillistisk/prinsippielt på dette høyst reelle problemet hele tiden.

Helt enig !

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg også. Jeg tror frp kommer til å gjøre et brakvalg.

Skrevet

Det var min tanke også.

De som faller for den brosjyren, ville vel helt klart stemt FrP likevel.

Mens de som vipper litt, tror jeg vipper vekk...

Det er ikke en spøk, altså? Den var liksom litt i overkant!

Skrevet

.....før en somalier gjør det?

Skrevet

Helt sikkert. Mange kommer til å nikke anerkjennende til reklameteksten, og stemmer frp.

Gjest Halling
Skrevet

De som faller for den brosjyren, ville vel helt klart stemt FrP likevel.

Mens de som vipper litt, tror jeg vipper vekk...

Det er ikke en spøk, altså? Den var liksom litt i overkant!

Det beklgelige er at de beskriver en virkelighet, og ikke driver med ønsketenking og romantiske drømmer om et fargerikt fellesskap. Til og med i drømmenes mekka, på Blindern, snakker de ikke lenger om et fargerikt fellesskap.

Den drømmen sprakk som en såpeboble den gangen 5000 mennesker gikk i demonstrasjonstog og ropte drapstrusler til en forfatter, og en forlagsmann senere nesten ble drept. Da kom baksiden av medaljen grelt til syne. FrP høster nå "frukten" av dette.

Beklagelig at det er slik, men våre styresmakter har selv lagt opp til det.

Gjest Halling
Skrevet

Helt sikkert. Mange kommer til å nikke anerkjennende til reklameteksten, og stemmer frp.

Jeg tror også det. Fremmedfrykten er blitt stueren. Situajonen er blitt så påtrengende at den ikke kan oversees lenger.

Snart blir myndighetene nødt til å offentliggjøre kriminalstatistikk for Oslo (Fort Apasje), den har ingen turt lage enda.

Tidligere var det mulig å høre på politiradio for Oslo, og det var knapt et eneste norsk navn som ble nevnt hele helga.

Det er vel knapt en hemmelighet lenger at etnisk norske flytter fra visse bydeler i Oslo i stadig økende takt.

Skrevet

Jeg tror også det. Fremmedfrykten er blitt stueren. Situajonen er blitt så påtrengende at den ikke kan oversees lenger.

Snart blir myndighetene nødt til å offentliggjøre kriminalstatistikk for Oslo (Fort Apasje), den har ingen turt lage enda.

Tidligere var det mulig å høre på politiradio for Oslo, og det var knapt et eneste norsk navn som ble nevnt hele helga.

Det er vel knapt en hemmelighet lenger at etnisk norske flytter fra visse bydeler i Oslo i stadig økende takt.

Og her kan du lese litt om hvordan de andre partiene har tenkt å løse dette problemet:

http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/07/13/437382.html

Interessant men motløs lesing.

Du snakker om å stikke huet inn et sted solen aldri skinner....

Dog var det en grei måte å få en oversikt over de tiltak de ulike partier har som tanker rundt dette (løfter kan det likevel aldri kalles).

Og siden jeg mener dette vil være noe av det viktigste for vårt land i de kommende år, siden dette IKKE kan vente/utsettes, så gjør det min avgjørelse om hvem som vil få min stemme denne gang noe enklere.

Alle andre saker vil kunne rettes opp i fremtiden om det blir begått noen uheldige avgjørelser.

Vedrørende denne problemstillingen, så vil resultatet av manglende/feil avgjørelser/tiltak kunne føre til uopprettelige skader i uoverskuelig fremtid.

Derfor vil det være av avgjørende betydning for meg.

Gjest Halling
Skrevet

Den der var rett og slett til å bli kvalm av.

Vi kan se hva som venter oss noen mil mot øst:

En sykepleier kom/rømte fra Malmø i forrige måned. Akkuttavdelinen ved Alamäna Sjukuset er som et slaktehus i helgene. Det er knapt en svenske å se der. Hovedsaklig går de fremmedkulturelle løs på hverandre. Nettopp var det knivslagsmål med over 20 skadde. Det skjer slikt hver måned nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...