Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk meg ny kjæreste rett før jul og etter det har jeg hatt problemer med mye blødning før jeg skal ha mensen. Jeg går på Trinordiol 21-brett og flere dager før jeg tar den siste pillen på brettet (og får mensen en 2-3 dager etter) har jeg mye brunaktig utflod som varer helt frem til jeg får mensen. Jeg har brukt disse pillene i 3 år nå og ikke hatt problemer med dem tidligere.

Jeg ser for meg flere mulige problemer:

- at ikke lenger p-pillene er de riktige for meg, at hormonsammensetningen ikke er sterk nok til å holde borte mensen lenger.

- at jeg har blitt smittet av en kjønnsykdom fra typen min (jeg vet jeg var "ren" da vi ble sammen, han har etter symptomene mine bestilt legetime)

- ?

Jeg har ikke noe problemer med smerter eller noe i forbindelse med samleie (sånn bortsett fra de 2 gangene jeg også har vært angrepet av sopp).

Noen som har kommentarer/erfaringer?

PS. Jeg skal bestille meg legetime så fort som mulig, må bare få overføringen til den nye fastlegen min registrert først.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194462-mye-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...