Gå til innhold

Forhold/kjæreste - stressfaktor

Anbefalte innlegg

Gjest lykkelig begge to...

Hei

Dette har stresset meg de siste årene:

1. Ektefelle, seperasjon og skilsmisse. En datter. Forferdelig opprivende - 3 år siden no. Kontakten mellom oss voksne begynner i bli stabil og passe god.

2. Ny kjæreste, som ble litt brukt for å bli kvitt ektemannen. Var litt gla i han, men klarte aldri å bære han på hender og føtter. Han gikk til en dame som klarte det. Kjærlighetssorg, hadde jeg da...

3. Begynte med ny kjæreste, før jeg var ferdig med nr 2. Kaller han "Brad Pitt" - nydelig mann - men ondskapsfull sjel. Borte for godt... kommer aldri igjen, hvilket jeg har sørget for.

Følelser nå:

Kan planlegge med venner, som har fått lite oppmerksomhet når jeg har stresset med mannfolk.

Venter ingen telefoner, sms'er, og mailer.

Min datter har alt av fokus, og fått mora si tilbake, og er i meget godt humør.

Ingenting trekker meg "på byen".

Ingen mas på barnevakter.

Ingen kjærlighetssorg.

Lykkelig og helt komplett rolig.

Skulle bare si det til dere...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194463-forholdkj%C3%A6reste-stressfaktor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...