sheba Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 MySQL har fra versjon 4.0.1 støtte for fulltekst boolske søk :-) "......................................" ehrm?? sikkert dumt spørsmål, men hva betyr alt det der?? Dessuten, pell deg til msn og hjelp meg litt da;-) 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 MySQL har fra versjon 4.0.1 støtte for fulltekst boolske søk :-) "......................................" Jeg fant ut det, men det overlates til slavene :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 ehrm?? sikkert dumt spørsmål, men hva betyr alt det der?? Dessuten, pell deg til msn og hjelp meg litt da;-) Det er bare tull - leetspråk, som bl.a inkluderer å bytte ut bokstaver med tall og andre tegn, og å stave helt idiotisk. Sorry manglende hjelp - jeg var langt unna maskinen :-) "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.