Gå til innhold

Skjult IP adresse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører om folk som har sjult IP adresse. Er det da totalt umulig å spore opp denne, og kan man bestemme selv om man vil ha den skjult?

Skrevet

Ingenting er umulig, men det blir vanskeligere å spore IPen. http://proxify.com/ er en slik tjeneste.

Takk!!

Er det trygt å bruke dette? Må bare spørre :-)

Skrevet

Takk!!

Er det trygt å bruke dette? Må bare spørre :-)

Tja, du har ingen garantier mot at denne tjenesten selv lagrer alt du sender og mottar. Så direkte sikkert er det ikke.

Skrevet

IP-spoofing går stort sett på å ha en "falsk" IP. Men det er på ingen måte sikkert - det finnes muligheter for å omgå alt slikt.

"...................................."

Skrevet

IP-spoofing går stort sett på å ha en "falsk" IP. Men det er på ingen måte sikkert - det finnes muligheter for å omgå alt slikt.

"...................................."

Jeg er av og til på en side hvor jeg vet brukerne blir sjekket av en eller annen snål grunn. Så derfor vil det være flott om de ikke kan se om jeg er innom siden deres eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...