Gå til innhold

skvulpete lyd i bilen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget til min store skrekk at ei pepsiflaske var tom da jeg satte den fra meg i gangen hjemme.

Kjøpte en 4-pakke med pepsi, så jeg er ikke 100% sikker på om flaska var full da jeg tok den på butikken.. (merka ikke det før jeg skulle ta av plasten rundt)

det var litt vått under den nå tomme flaska. kjente at det var litt vått i baksete i bilen også, men det var ikke noe damm i bagasjerommet.

Men nå innbiller jeg meg hvertfall at jeg hører skvulpelyder i bilen... (ikke bensinlyder altså) har nesten klatra opp i bagasjerommet og endevendt alt der, men det er ikke vått, heldigvis. Kan det ha samlet seg brus under selve baksetet?

har fylt flaska med vann, og det lekker en del ut av den (et bittelite hull under). flaskene lå en god stund i bilen...

mil1365380270
Skrevet

Eneste stedet jeg kan tenke meg at det er mulig å få til en skvulpelyd, er i brønnen over hjulene, hvis den er tett.

Men så er ikke jeg bilekspert heller ;-)

Lett sted å sjekke da :-)

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg hadde skvulpe-lyd i bilen en gang, men det var ikke pga brus. Eller det var vel mer sildre-sildre lyd, litt sånn bekk-aktig. Det var vann på avveie. Jeg skjønte ikke hvor vannet tok veien, men tomt ble det i radiatoren hvertfall. Jeg fylte på og fylte på, kunne ikke dra noe sted uten 5 liter ekstra vann som jeg måtte stoppe og fylle på etterhvert. Enden på visa var en kaputt bil. Det viste seg at topp-pakningen var gåen så alt vannet havnet over i olja.. Jaja, litt utenfor ditt problem dette. :)

1.5 liter brus er mye brus å ha flytende rundt i bilen da. Håper du finner ut av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...