Gå til innhold

Hjeeelllp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har fått virus på maskinen som eg ikkje blir kvitt. Ka kan eg gjera? Eg har adaware og spybot pluss antivirus program :-(

Skrevet

Velkommen i klubben!!

Forbered deg på mange måneder uten DOL, MSN eller noe som helst nett-tilgang. :( i Tillegg kommer du til å oppdage at det finnes et liv utenom DOL!

I know what I`m talking about....... det var jævlig de første månedene uten PC`en min, men jeg har kommet over det!!!! :)

Skrevet

Velkommen i klubben!!

Forbered deg på mange måneder uten DOL, MSN eller noe som helst nett-tilgang. :( i Tillegg kommer du til å oppdage at det finnes et liv utenom DOL!

I know what I`m talking about....... det var jævlig de første månedene uten PC`en min, men jeg har kommet over det!!!! :)

Skulle virkelig fått tak i dei der idiotane som sit å lagar sånt...

Skrevet

Velkommen i klubben!!

Korleis blei du kvitt viruset til slutt då?

Skrevet

Kjøp deg ny pc som du innstallerer skikkelig brannmur og viruskontroll på. Oppdater brannmur og virusprogrammer ofte.

Åpne aldri ukjent mails/filer.

Skrevet

Kjøp deg ny pc som du innstallerer skikkelig brannmur og viruskontroll på. Oppdater brannmur og virusprogrammer ofte.

Åpne aldri ukjent mails/filer.

jadda ikkje sant??? Me har ikkje pengar til ny maskin og den maskinen me har, har me hatt i 6 mnd!!! Nokon som har peiling ka eg kan gjera? Nokon som har greie på virus?

Skrevet

Du har sikkert oppdattert antivirusprogrammet ditt slik at han tar det nyeste av virus?

Ring dit du har abb. ditt og hør med dem, ofte kan de gi deg en adresse hvor du kan hente ned verkttøy for fjerning av akkurat det viruset, den ormen el.

Om ingen ting funker så får du prøve å lagre alt du har av interesse på disketter og cd, om du får til for viruset.

Så kan du tømme pc og legge inn programmet etc. på nytt.

Mye jobb, men kort tid uten nettilgang.

:)

Gjest Halling
Skrevet

Start opp i sikkermodus, start antivirusprogrammet og søk. Følg instruksjoner.

Kjør gjerne adaware etterpå i sikkermodus.

Skrevet

jadda ikkje sant??? Me har ikkje pengar til ny maskin og den maskinen me har, har me hatt i 6 mnd!!! Nokon som har peiling ka eg kan gjera? Nokon som har greie på virus?

Slett alt på maskina og legg inn på ny. Legg samtidig inn brannmur og virusprogram(få en datakyndig person til å hjelpe deg!).

Ting du skal ta vare på brenner du over på cd.

Skrevet

Skulle virkelig fått tak i dei der idiotane som sit å lagar sånt...

Jeg ble ikke kvitt viruset! Dumpa til slutthele maskinen på tippen!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...