Goldy79 Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Eg har fått virus på maskinen som eg ikkje blir kvitt. Ka kan eg gjera? Eg har adaware og spybot pluss antivirus program :-( 0 Siter
Tottlå Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Velkommen i klubben!! Forbered deg på mange måneder uten DOL, MSN eller noe som helst nett-tilgang. i Tillegg kommer du til å oppdage at det finnes et liv utenom DOL! I know what I`m talking about....... det var jævlig de første månedene uten PC`en min, men jeg har kommet over det!!!! 0 Siter
Goldy79 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Velkommen i klubben!! Forbered deg på mange måneder uten DOL, MSN eller noe som helst nett-tilgang. i Tillegg kommer du til å oppdage at det finnes et liv utenom DOL! I know what I`m talking about....... det var jævlig de første månedene uten PC`en min, men jeg har kommet over det!!!! Skulle virkelig fått tak i dei der idiotane som sit å lagar sånt... 0 Siter
Goldy79 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Velkommen i klubben!! Forbered deg på mange måneder uten DOL, MSN eller noe som helst nett-tilgang. i Tillegg kommer du til å oppdage at det finnes et liv utenom DOL! I know what I`m talking about....... det var jævlig de første månedene uten PC`en min, men jeg har kommet over det!!!! Korleis blei du kvitt viruset til slutt då? 0 Siter
Gjest Rider Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Kjøp deg ny pc som du innstallerer skikkelig brannmur og viruskontroll på. Oppdater brannmur og virusprogrammer ofte. Åpne aldri ukjent mails/filer. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Kjøp deg ny pc som du innstallerer skikkelig brannmur og viruskontroll på. Oppdater brannmur og virusprogrammer ofte. Åpne aldri ukjent mails/filer. jadda ikkje sant??? Me har ikkje pengar til ny maskin og den maskinen me har, har me hatt i 6 mnd!!! Nokon som har peiling ka eg kan gjera? Nokon som har greie på virus? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Du har sikkert oppdattert antivirusprogrammet ditt slik at han tar det nyeste av virus? Ring dit du har abb. ditt og hør med dem, ofte kan de gi deg en adresse hvor du kan hente ned verkttøy for fjerning av akkurat det viruset, den ormen el. Om ingen ting funker så får du prøve å lagre alt du har av interesse på disketter og cd, om du får til for viruset. Så kan du tømme pc og legge inn programmet etc. på nytt. Mye jobb, men kort tid uten nettilgang. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Vet du hva slags virus det er? Hvis ikke - kjør en online virusscan, f.eks. : Freescan hos http://us.mcafee.com/ (Velg freescan nederst på siden), Vet du hvilken virus du har, og trenger hjelp til å fjerne den, så kan du finne mange verktøy her: http://securityresponse.symantec.com/avcenter/tools.list.html 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Start opp i sikkermodus, start antivirusprogrammet og søk. Følg instruksjoner. Kjør gjerne adaware etterpå i sikkermodus. 0 Siter
Gjest Rider Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 jadda ikkje sant??? Me har ikkje pengar til ny maskin og den maskinen me har, har me hatt i 6 mnd!!! Nokon som har peiling ka eg kan gjera? Nokon som har greie på virus? Slett alt på maskina og legg inn på ny. Legg samtidig inn brannmur og virusprogram(få en datakyndig person til å hjelpe deg!). Ting du skal ta vare på brenner du over på cd. 0 Siter
Tottlå Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Skulle virkelig fått tak i dei der idiotane som sit å lagar sånt... Jeg ble ikke kvitt viruset! Dumpa til slutthele maskinen på tippen!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.