flisa Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/08/16/440353.html Dærsken! 0 Siter
Gjest søssa Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Tenker han takker høyere makter for at han ikke hadde fyr på peisen og kasta kupongen på bålet. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Akkurat som mannen min det. Han er på sjøen på jobb og sjekket lottotallene på tekst tv i åtte tiden. Vant 4+1 på den. Så etterpå ringte han hjem og spurte om jeg hadde vunnet på lotto,hmm lotto? det hadde jo ikke vært trekning enda,det ble stille i andre enden gitt! Det endte opp med null premie til slutt!! *s* 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Akkurat som mannen min det. Han er på sjøen på jobb og sjekket lottotallene på tekst tv i åtte tiden. Vant 4+1 på den. Så etterpå ringte han hjem og spurte om jeg hadde vunnet på lotto,hmm lotto? det hadde jo ikke vært trekning enda,det ble stille i andre enden gitt! Det endte opp med null premie til slutt!! *s* Ganske dårlig gjort å lure folk slik? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.