Gå til innhold

Hormonelle humørsvingninger :-(

Anbefalte innlegg

Gjest hormonella2

Jeg tok min siste p-pille for noen dager siden for å finne ut om det hjelper på mine humørsvingninger. Jeg kan linke dem til spesielle perioder i syklusen, og kjenner dem også igjen fra "vanlige" humørsvingninger. Jeg blir så eitranes forbanna for ingenting, kjefter og smeller og har det ikke noe godt selv heller. Jeg sliter med masse dårlige samvittighet for hva jeg påfører min samboer som blir usikker og utrygg i forholdet. Han vet jo aldri når det smeller, og forsåvidt ikke jeg heller... Har prøvd nattlysolje, men merker ingen virkning.

Tips?? ALT av interesse... Dette sliter virkelig på oss begge og forholdet vårt.. :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194504-hormonelle-hum%C3%B8rsvingninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...