Gå til innhold

Om å ikke like utlendinger

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke nå nei, feiging
Skrevet

Da er du kommet et stykke. Når du så innser at alt fanteriet som skrives her inne sjelden bunner i ondskap, er du kommet langt. Selv har jeg aldri opplevd personer på dol som jeg vil si er onde.

Internettdiskusjoner krever temperatur og da kan man ikke ustoppelig klø hverandre på ryggen.

Ondskap slik jeg mener det er når noen slipper opp for noe å skrive og går over til personangrep. De vil kun ramme deg, ikke ha noen dialog. Vi kan godt kalle det hevnlyst, for annen grunn kan det ikke være.

Når noen kaller meg idiot, da vet jeg at jeg har vunnet, etter det spiller det ingen rolle hva de skriver noensinne. Da er de "eliminert", og alt de skriver kommer fra en taper. Jeg har aldri selv falt for fristelsen å kalle noen noe.

Hevnlyst er så gresslig usympatisk.

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• muriel

8

• flisa

6

• MsSophie

5

• sheba

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ondskap slik jeg mener det er når noen slipper opp for noe å skrive og går over til personangrep. De vil kun ramme deg, ikke ha noen dialog. Vi kan godt kalle det hevnlyst, for annen grunn kan det ikke være.

Når noen kaller meg idiot, da vet jeg at jeg har vunnet, etter det spiller det ingen rolle hva de skriver noensinne. Da er de "eliminert", og alt de skriver kommer fra en taper. Jeg har aldri selv falt for fristelsen å kalle noen noe.

Hevnlyst er så gresslig usympatisk.

He-he, først skriver du "Hele DOL er full av smådjevler, arrogante, onde og med store tanker om seg selv,"

deretter skriver du "Når noen kaller meg idiot, da vet jeg at jeg har vunnet, etter det spiller det ingen rolle hva de skriver noensinne. Da er de "eliminert", og alt de skriver kommer fra en taper. Jeg har aldri selv falt for fristelsen å kalle noen noe."

Hm, jeg synes akkurat du kalte hele DOL for onde, arrogante smådjevler? Men det går ikke under kategorien 'idiot' det, kanskje, så da kan vi heller ikke bruke din metode med å avskrive deg som taper?

Gjest Ikke nå nei, feiging
Skrevet

He-he, først skriver du "Hele DOL er full av smådjevler, arrogante, onde og med store tanker om seg selv,"

deretter skriver du "Når noen kaller meg idiot, da vet jeg at jeg har vunnet, etter det spiller det ingen rolle hva de skriver noensinne. Da er de "eliminert", og alt de skriver kommer fra en taper. Jeg har aldri selv falt for fristelsen å kalle noen noe."

Hm, jeg synes akkurat du kalte hele DOL for onde, arrogante smådjevler? Men det går ikke under kategorien 'idiot' det, kanskje, så da kan vi heller ikke bruke din metode med å avskrive deg som taper?

Jeg kan godt skrive "det ser ut som DOL er befolket med en del..." hvis det kan berolige, så trenger ingen føle seg truffet.

Jeg er totalt likegyldig til alt som jeg ikke liker, jeg har aldri ofret et mislikt innlegg en tanke her.

Men derimot jeg blir glad for gode innlegg og skriver at det er bra hvis det er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...