Gå til innhold

Hvem eier en bil ?

Anbefalte innlegg

Gjest Fenriskatten
Skrevet

Hvis jeg har et bilnummer, og lurer på hvem som eier bilen, hvor ringer jeg ?

Skrevet

Du ringer 815 22 000, taster 2 og får snakke med noen som forteller deg hvem som eier bilen.

Skrevet

Du ringer 815 22 000, taster 2 og får snakke med noen som forteller deg hvem som eier bilen.

Sånn uten videre???????

Skrevet

Sånn uten videre???????

Ja, på registeret hos veivesenet pleier de å svare meg i alle fall. Ringer av og til og spør - når en på parkeringsplassen på jobben har glemt lysene på...

Skrevet

Sånn uten videre???????

Ja, sånn uten videre.

Jeg er jo ikke helt sikker på om man må ha en grunn - men jeg sier alltid at bilen har parkert på parkeringsplassen min (sjelden sant, men) for liksom å ha en grunn. Og jeg får navn og adresse på eieren med én gang.

Skrevet

Ja, sånn uten videre.

Jeg er jo ikke helt sikker på om man må ha en grunn - men jeg sier alltid at bilen har parkert på parkeringsplassen min (sjelden sant, men) for liksom å ha en grunn. Og jeg får navn og adresse på eieren med én gang.

Syns sånt er litt ekkelt jeg...

mil1365380270
Skrevet

Da bør du legge om kjørestilen ;-)

Gjest Fenriskatten
Skrevet

Jeg skal fortelle deg hva som er ekkelt:

Det er når noen truer med å drepe deg, og å brenne ned huset ditt. Og når vedkommende står utenfor og ringer på i 20 minutter, mens man sitter innenfor med etpar vettskremte barn.

Da var jeg interessert i hvem bilen han kjørte var registrert på. Jeg har funnet det ut nå - leiebilfirma, dessverre.

Skrevet

Det er når noen truer med å drepe deg, og å brenne ned huset ditt. Og når vedkommende står utenfor og ringer på i 20 minutter, mens man sitter innenfor med etpar vettskremte barn.

Da var jeg interessert i hvem bilen han kjørte var registrert på. Jeg har funnet det ut nå - leiebilfirma, dessverre.

Huffda, det hørtes skummelt ut. Kjenner du noen som kan være truende til å gjøre sånt eller er det helt "uprovosert"?

Gjest Fenriskatten
Skrevet

Huffda, det hørtes skummelt ut. Kjenner du noen som kan være truende til å gjøre sånt eller er det helt "uprovosert"?

Jeg vet hvem det er. Det er faren til ungene mine !

Skrevet

Jeg vet hvem det er. Det er faren til ungene mine !

Jeg har en god venninne som har slitt med samme problemet.

Og jeg har vært i kontakt med politiet grunnet det. Det mest frustrerende er hvor lite politiet kan gjøre i slike situasjoner.

Har desverre måttet bryte kontakten med henne grunnet hans sykelige sjalusi.

Men jeg håper alt har gått bra....

Ønsker deg alt mulig lykke til i den situasjonen du er kommet opp i.

Skrevet

Ja det er klart - men i set sånt tilfelle ville jeg vel heller ringt politiet.

men det er jo også tilfeller hvor noen har sett noen i en bil og vil finne ut hvem den personen er - og så kontakter vedkommende, og forfølger og plager,.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...