Gjest anonym i kveld Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Kjæresten min kom hjem i dag etter å ha vært lenge borte. Jeg har mensen så vi kunne ikke ha vanlig sex, og hadde bl.a. mye analsex. Etter at han var gått gikk jeg en tur i skogen, og da var det nesten som tarmene vrengte seg. Måtte snu og gå tilbake og da rant alt ut. Heldigvis kom jeg meg usett innpå hybelen min, og rett i dusjen og klærne i vaskemaskina. Noen som har erfart noe lignende. Jeg har ikke særlig erfaring med analsex. 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Høres mer ut som om jeg har vært og gitt deg en skikkelig olje-klyx ;o) Har hørt om fler lignende historier etter anal-sex Tarmene blir jo massert, og det setter igang systemet ;o) Hører du om noen som har forstoppelse, har du nå et godt råd å gi ;o) Må si jeg føler med deg ) Har bare et godt råd å gi, ikke gå tur rett etterpå neste gang ;o) 0 Siter
Gjest 2a e best :) Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Du må ikke la han "la det gå i deg" når han tar deg i 2a...Da skjer akkurat det der. Og man går gjerne og putrer sæd i flere timer..huff!!! 0 Siter
AngelRose Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 hvis du ikke tømmer ut sæden på toalettet ved å presse litt ... så vil det jo komme ut igjen etterpå Og hvis man vet hva varm væske gjør i rumpa.. hehe.. minner litt om klyster kanskje... 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Du må ikke la han "la det gå i deg" når han tar deg i 2a...Da skjer akkurat det der. Og man går gjerne og putrer sæd i flere timer..huff!!! "putrer sæd" *Ler høyt* ) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Du må ikke la han "la det gå i deg" når han tar deg i 2a...Da skjer akkurat det der. Og man går gjerne og putrer sæd i flere timer..huff!!! Den var bra :-))))) 0 Siter
Gjest bulltoft Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Du må huske på at det handler om tarmsex. En kanal for avføringen vår. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Sæden virker faktisk som et klyster.... Leste her om en dame der det rant ut i sengen så det ble brun flekk. Bruk kondom. 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Høres mer ut som om jeg har vært og gitt deg en skikkelig olje-klyx ;o) Har hørt om fler lignende historier etter anal-sex Tarmene blir jo massert, og det setter igang systemet ;o) Hører du om noen som har forstoppelse, har du nå et godt råd å gi ;o) Må si jeg føler med deg ) Har bare et godt råd å gi, ikke gå tur rett etterpå neste gang ;o) jobber du i helsevesenet ? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Du bør ikke la ham komme inni deg. Sæd kan være noe dritt. 0 Siter
Gjest sædeles bra Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Du bør ikke la ham komme inni deg. Sæd kan være noe dritt. jeg er ikke enig i at sæd kan være noe dritt, men i dette innlegget fører faktisk sæd til dritt. 0 Siter
Gjest Kinkelhoof Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Det er vel en av de tingene fagfolk advarer mot.. At muskelaturen blir svekket og man kan i fremtiden få problemer med å holde seg... Men det er de som har mye analsex og ikke bare av og til. Hvis dere brukte klyster først, så kan det også være ettervirkninger av avføringsmiddelet.. 0 Siter
Velouria Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Om han absolutt vil komme inni deg bør dere bruke kondom, da slipper du det griset 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 jobber du i helsevesenet ? kvinnen20 ) Jobber innen helse/omsorg ja ) Hvordan kunne du skjønne det :-))))) Folk/arbeidskolegaer løper når de ser meg med olje klysteret ;o) 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 kvinnen20 ) Jobber innen helse/omsorg ja ) Hvordan kunne du skjønne det :-))))) Folk/arbeidskolegaer løper når de ser meg med olje klysteret ;o) hihi tror det bare er helsearbeidere som sier klyx... ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.