Gå til innhold

Over fire millioner inn på konto!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min fikk seg litt av en overraskelse i dag da hun skulle i banken. Dama i kassa sa litt forsiktig at det var kommet inn et betydelig stort beløp på kontoen hennes i dag.

Over fire millioner hadde rauset inn, og de klarte ikke der og da å finne ut hvem som hadde betalt det! Fikk melding av henne i kveld, og hun hadde sjekket nettbanken, og hun var fremdeles "millionær"!

Hvordan går dette an? Hvis jeg skulle overføre et sånt beløp, ville jeg jo trippelsjekket av jeg hadde skrevet riktig kontonummer!

Hun er heldigvis en sindig person, men hun hadde fått utskrift av kontoen for idag :-)

Skrevet

Jeg har bare 1 ord å si:SHOPPING :-)

Jeg sa det samme til henne i formiddag - på spøk. Hun kan vel ikke regne dem som sine...

Husker en gang i fjor det var en eller annen dust som forbrukte noe vanvittig med penger som var havnet feilaktig på hans konto.

Hvis det viser seg at de ikke kan spore giveren.... da håper jeg hun husker på sin kjære søster :-)

Skrevet

Hø?? Hæ?? Hun kan få kontonummeret mitt, hvis det blir problemer med omplassering av pengene!

Dæven, det må jeg si... hun må jo ha vunnet dem et sted?

Skrevet

Hø?? Hæ?? Hun kan få kontonummeret mitt, hvis det blir problemer med omplassering av pengene!

Dæven, det må jeg si... hun må jo ha vunnet dem et sted?

Nei, de hadde ikke tippet eller spilt lotto på flere måneder.

Banken sa at det var Bedriftenes betalingssentral som hadde overført pengene.

Gjest spøkerdu
Skrevet

Hun venter ikke på noen erstatning eller etterbetaling for noe?

Men 4 mill da gitt! Kansje en hemmelig beundrer, en oljesjeik;)

Skrevet

Jeg sa det samme til henne i formiddag - på spøk. Hun kan vel ikke regne dem som sine...

Husker en gang i fjor det var en eller annen dust som forbrukte noe vanvittig med penger som var havnet feilaktig på hans konto.

Hvis det viser seg at de ikke kan spore giveren.... da håper jeg hun husker på sin kjære søster :-)

Synd renta er så lav. Så vidt jeg vet får hun beholde renteinntektene så lenge pengene står på hennes konto. 1% gir ca. 110 kr om dagen.

Skrevet

Bankenes Betalingssentral, BBS, mente de (eller du) nok.

BBS har neppe overført pengene, men gått via de, som de fleste betalinger gjør (gidder ikke forklare hvilke som gjør og ikke). Sjekk nettbanken din i morgen tidlig, så vil du se hvem det er fra.

Skrevet

Hun venter ikke på noen erstatning eller etterbetaling for noe?

Men 4 mill da gitt! Kansje en hemmelig beundrer, en oljesjeik;)

Nei, ingen erstatninger i vente. Men kanskje en oljesjeik, ja! Kremt, hun er gift og høygravid :-)

Skrevet

Wow! Du får holde oss oppdatert på hvordan det går.. :)

Skrevet

jeg hadde flytta de til en sparekonto, og venta en stund for å se om det kommer et skriftlig krav.

Skrevet

HVORDAN HAR DET GÅTT? :)

Kanskje det er en som har tippet som har skrevet feil konto på sitt tippekort? *håper* - eller *håper ikke* -det kunne vært vårt kort - hehe

Skrevet

Nei, ingen erstatninger i vente. Men kanskje en oljesjeik, ja! Kremt, hun er gift og høygravid :-)

Å milde måne, er hun gift -og så er hun gravid med en oljesjeik? :-)))

Skrevet

Bankenes Betalingssentral, BBS, mente de (eller du) nok.

BBS har neppe overført pengene, men gått via de, som de fleste betalinger gjør (gidder ikke forklare hvilke som gjør og ikke). Sjekk nettbanken din i morgen tidlig, så vil du se hvem det er fra.

Du gidder tydeligvis ikke lese innlegget skikkelig, heller. ;o)

Skrevet

Å milde måne, er hun gift -og så er hun gravid med en oljesjeik? :-)))

Nei nei nei!!!!

Gift, høygravid - JA, men det er ingen oljesjeik inne i bildet :-)

Skrevet

Det var et eiendomsmeglerfirma som hadde tastet feil da de skulle overføre pengene. Det skulle visst ligge inne en sperre når kontonummer ikke korresponderte med riktig navn - men den sperren virket tydeligvis ikke.

Ja, ja - de tar det med fatning. Det var nå moro for dem å være mangemillionærer i et døgn :-)

Skrevet

Samboeren min leste over kontoutskriften sin en gang, og der sto det et beløp på 32 millioner som hadde vært inne på kontoen i et sekund eller noe sånt. :)

Tenk deg å stå i minibanken og skulle sjekke saldoen akkurat i det sekundet en bankansatt ved en feiltakelse taster inn 32 mill på kontoen din. Hehe...

Skrevet

Du gidder tydeligvis ikke lese innlegget skikkelig, heller. ;o)

que?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...