Gå til innhold

First Price Ansiktsrens (servietter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble veldig positivt overrasket over First Price Ansiktsrenseservietter. Så en test i et blad eller avis og de kom bra ut. Tenkte at til en pris av 14 kr for en pakke på 25 så er det jo ikke så dumt å teste. De var skikkelig bra og fjerna øyesminke lett uten å hverken klø eller svi. Noen som vet om alle First Price varene er like bra?

Skrevet

Ikke alle er like bra, men tacosausen er iallefall super ;)

Skrevet

Plastposene (i rull) er noe dritt iallefall. Bunnen på posene åpna seg når vi putta noe oppi.. Kan selvsagt ha vært en "teknisk feil" på akkurat den rullen vi fikk da, men...

Gjest og ispinner
Skrevet

Jeg synes revet gulost er god samt div. andre ting.

Skrevet

Synes ikke de var så bra jeg. Synes de luktet ekkelt og fungerer dårligere enn andre jeg har prøvd. Men prisen er jo bra...

Skrevet

Jeg likte dem også godt i begynnelsen, men nå synes jeg de lukter litt ekkelt... Lukter litt giftig.. ;-)

FP har en håndsåpe (to typer; en gul og en hvit) som lukter ganske godt..

Skrevet

Jeg likte dem også godt i begynnelsen, men nå synes jeg de lukter litt ekkelt... Lukter litt giftig.. ;-)

FP har en håndsåpe (to typer; en gul og en hvit) som lukter ganske godt..

Syns ikke de lukter så ille jeg. Var mest forbausa over at jeg tålte dem, tåler nesten ikke annet enn vann og såpe til fjerning av øyesminke. Og jeg har prøvd mange forskjellige varianter av både dyrt og billig

Skrevet

Synes ikke de var så bra jeg. Synes de luktet ekkelt og fungerer dårligere enn andre jeg har prøvd. Men prisen er jo bra...

Alt kan ikke passe alle. Har brukt andre og dyrere merker som jeg ikke likte. Kommer sikkert en del an på hudtype tenker jeg.

Skrevet

Plastposene (i rull) er noe dritt iallefall. Bunnen på posene åpna seg når vi putta noe oppi.. Kan selvsagt ha vært en "teknisk feil" på akkurat den rullen vi fikk da, men...

Da skal jeg styre unna de iallefall.

Skrevet

Tacokjøttdeigkrydderposen også!

Har prøvd en sånn tacopakke. Den var også bra ja.

Skrevet

Ikke alle er like bra, men tacosausen er iallefall super ;)

Jeg likte tacopakken, billig og god

Skrevet

Alt kan ikke passe alle. Har brukt andre og dyrere merker som jeg ikke likte. Kommer sikkert en del an på hudtype tenker jeg.

Tortilla-chipsene er gode (vanlig type, har ikke prøvd ostesmak)

Og håndsåpa som en annen her nevner, den er ålreit, den gule i alle fall. Den hvite likte jeg ikke så godt lukten på.

Har sikkert kjøpt noen andre OK First Price-produkter også, men kommer ikke på noen i farten.

Skrevet

Jeg synes revet gulost er god samt div. andre ting.

Den har jeg ikke prøvd, må huske det. De varene var jo så billige at man blir jo nesten sjokkert når de er så bra! Er ikke så ofte jeg er i butikker som har First Price så jeg får ta med litt neste gang jeg skal innom i byen.

Skrevet

Den har jeg ikke prøvd, må huske det. De varene var jo så billige at man blir jo nesten sjokkert når de er så bra! Er ikke så ofte jeg er i butikker som har First Price så jeg får ta med litt neste gang jeg skal innom i byen.

Shampo og balsam er bra og bagettene er gode :o)

Skrevet

Tortilla-chipsene er gode (vanlig type, har ikke prøvd ostesmak)

Og håndsåpa som en annen her nevner, den er ålreit, den gule i alle fall. Den hvite likte jeg ikke så godt lukten på.

Har sikkert kjøpt noen andre OK First Price-produkter også, men kommer ikke på noen i farten.

jeg lager alle mine såper selv, har ingen tro på at First Price såpene er bedre enn mine. :o)

Skrevet

jeg lager alle mine såper selv, har ingen tro på at First Price såpene er bedre enn mine. :o)

Lager du flytende såpe selv eller fast såpe?

Jeg synes faste såpestykker er dekorative, men lett blir uhygieniske, så jeg går alltid tilbake til flytende såper... Har aldri laget såper sjøl da, men har kjøpt noen som har vært håndlaget.

Skrevet

Colaen kom godt ut av testen på tv2 hjelper deg (andre plass etter Lidl sin). Jeg er en sånn som synes coca cola er den eneste cola.. men syns den er ok likevel.

Ellers liker jeg veldig godt pastaposene de har, med tomasaus og ostesaus.

Euroshopper har også mange gode produkter, som jeg benytter en del siden jeg bor ved siden av ica maxi butikk. Bl.a. 10-kroners pizzaen de har er fantastisk. syns du det er kjedelig med bare ost og tomatsaus, så kjøp den og bruk som pizzabunn. fantastisk god!!!!

Skrevet

Lager du flytende såpe selv eller fast såpe?

Jeg synes faste såpestykker er dekorative, men lett blir uhygieniske, så jeg går alltid tilbake til flytende såper... Har aldri laget såper sjøl da, men har kjøpt noen som har vært håndlaget.

Har laget begge deler. Liker best fast såpe for den er mildere mot huden. Såpe er alkalisk så bakterier overlever ikke på såpe. Den er ikke så uhygienisk som folk tror.

Skrevet

Colaen kom godt ut av testen på tv2 hjelper deg (andre plass etter Lidl sin). Jeg er en sånn som synes coca cola er den eneste cola.. men syns den er ok likevel.

Ellers liker jeg veldig godt pastaposene de har, med tomasaus og ostesaus.

Euroshopper har også mange gode produkter, som jeg benytter en del siden jeg bor ved siden av ica maxi butikk. Bl.a. 10-kroners pizzaen de har er fantastisk. syns du det er kjedelig med bare ost og tomatsaus, så kjøp den og bruk som pizzabunn. fantastisk god!!!!

jeg er ikke så glad i cola jeg, uansett hvilken type det er. Men det høres ut som mange har bra erfaring med mange av disse produktene. Skal kikke nærmere i hylla neste gang er i sentrum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...