Gå til innhold

First Price Ansiktsrens (servietter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Colaen kom godt ut av testen på tv2 hjelper deg (andre plass etter Lidl sin). Jeg er en sånn som synes coca cola er den eneste cola.. men syns den er ok likevel.

Ellers liker jeg veldig godt pastaposene de har, med tomasaus og ostesaus.

Euroshopper har også mange gode produkter, som jeg benytter en del siden jeg bor ved siden av ica maxi butikk. Bl.a. 10-kroners pizzaen de har er fantastisk. syns du det er kjedelig med bare ost og tomatsaus, så kjøp den og bruk som pizzabunn. fantastisk god!!!!

helt fantastisk som pizzabunn, testet i dag.

Euroshopperlasagnen og euroshopper-eggene er jeg også trofast bruker av.

Fin lunsj/kvelds ev. til rask middag.

Skrevet

Har laget begge deler. Liker best fast såpe for den er mildere mot huden. Såpe er alkalisk så bakterier overlever ikke på såpe. Den er ikke så uhygienisk som folk tror.

OK, det visste jeg ikke.

Skrevet

Hvitløksbaguettene, eggene og gulerøttene har jeg også testet og funnet ok.

Gjest kiwi-nabo
Skrevet

Spørs hva en liker også. Av matproduktene synes jeg makrell i tomat-versjonen deres er god. Kokt skinke går også an, bortsett fra at pakken er vanskelig å åpne. Smøret er også brukbart. Men spaghettien liker jeg ikke, den synes jeg er uten smak. Nudlene er gode.

Av andre ting bruker jeg roll-on deodoranten, shampoen og dusjsjampoen, stort sett greie produkter til den prisen.

Skrevet

Spørs hva en liker også. Av matproduktene synes jeg makrell i tomat-versjonen deres er god. Kokt skinke går også an, bortsett fra at pakken er vanskelig å åpne. Smøret er også brukbart. Men spaghettien liker jeg ikke, den synes jeg er uten smak. Nudlene er gode.

Av andre ting bruker jeg roll-on deodoranten, shampoen og dusjsjampoen, stort sett greie produkter til den prisen.

Kjenner mange inkl. meg selv som har begynt å flasse av shampooen.

Anbefales iallefall ikke fra disse kanter!

Skrevet

Jeg er også kjempe imponert over disse serviettene, og også roll-on. Jeg sliter med "vond lukt" av mange andre roll-on, men denne er helt topp! Og ikke minst billig.. Ellers så er vi fornøyd med stort sett alle produktene. Men gubben er sær på ketchup-det finnes bare en ketchup,og det er idun! Ellers så bruker vi mange av de...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...