Gå til innhold

Stor penis

Gjest ikke nick denne gangen

Anbefalte innlegg

Jeg møtte kjæresten min for noen få uker siden. Han var veldig opptatt av det første gangene at det ikke skulle gjøre vondt for meg siden han hadde så stor penis. Jeg forsikret han flere

ganger at det gjorde ikke vondt, og penisen var helt normal. Det mener jeg også. Han er nyskilt etter mange års ekteskap, og jeg er den første etter skilsmissen. Han har nå fortalt meg at hans eks alltid klagde veldig over hvor stor han var, og at han ikke fikk lov å støte'n inn, da gjorde det vondt for henne. Han har også fortalt meg at hun ba han være rask for det var vondt for kroppen å holde på for lenge. For min del er det deilig at han er så utholdende. Jeg har vært skilt i mange år og hatt en del elskere i løpet av den tiden. Jeg har tydeligvis mere erfaring enn han, men det gjør meg ingenting siden han er bare så deilig.

Jeg har bare aldri hørt noe lignende, og kan tilføye at de har to barn sammen så hun kan neppe være så trang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194532-stor-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kanskje hun var trangere enn deg da, ihvertfall. Og ikke så dyp.

Og hvis hun ikke var så villig, noe du ikke vet noen ting om, kan det jo komme av at det faktisk var vondt når han var uforsiktig.

Nei jeg vet ingenting om hans sexliv med eksen, og har ikke noe med å vite det heller. Det virker på meg som de har vært inn i en ond sirkel hvor de nærmest ødela hverandre. Jeg har selv vært i slikt ekteskap så det er ikke noe særlig vanskelig for meg å forstå. Det er greit for meg å få en vekker på at det går også utover mannen. Jeg trodde lenge at kvinner var så forskjellige fra menn at de hadde mye mindre lyst. Jeg tror ikke det lenger, nå synes jeg bare at det er deilig;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/194532-stor-penis/#findComment-1356603
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...