Gå til innhold

"inspirert av stor penis"

Gjest liker både soft penis og pen softis

Anbefalte innlegg

Gjest min meining

Det du skrev var såpass vagt og utflytende, at det fristet bittelitt å spørre hva du egentlig snakker om.

Men nå spiller det jo ingen rolle for menn hva du mener i og med at du er i tenårene.

Hils mamma!

hehe.. beklager at du ble så støtt. Eller mener du kanskje at alle under 25 er i tenårene du?

Latterlig hvordan halvgamle kjerringer setter ut piggene.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kvinnen20

8

• morsan

6

• favn

4

• fuji1365380447

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest min meining

du snakker om misforståelser... det må jo være noen som føler seg truffet om de mistolker misforståelser så mye som her...

jepp.. er kanskje ikke så rart de føler seg truffet. Sikkert ikke noe gøy å være langt over sin beste alder...

laguna1365380434

Nåja..det kan nå godt være litt størrelse..;-) Det er bare hyggelig!

Det finnes selvsagt de som er så store at de kommer i "skummel" kategorien..Men de er vel sjeldne? Sånt type John Holmes utstyr blir vel fort litt i overkant..;-)

Men jeg mener det er noe politisk korrekt sludder at størrelsen ikke har noenting og si, for det HAR den. Ikke alt men noe!

Jeg hadde blitt litt skuffet hvis jeg hadde lyst på en fyr og det viste seg at han hadde så -- mye, liksom.. skuffa! ;-)

laguna1365380434

Det finnes selvsagt de som er så store at de kommer i "skummel" kategorien..Men de er vel sjeldne? Sånt type John Holmes utstyr blir vel fort litt i overkant..;-)

Men jeg mener det er noe politisk korrekt sludder at størrelsen ikke har noenting og si, for det HAR den. Ikke alt men noe!

Jeg hadde blitt litt skuffet hvis jeg hadde lyst på en fyr og det viste seg at han hadde så -- mye, liksom.. skuffa! ;-)

..Å si..Skulle det selvsagt stå..huffda..Lei tyrkleif! :-o

"Men jeg mener det er noe politisk korrekt sludder at størrelsen ikke har noenting og si, for det HAR den. Ikke alt men noe!"

Enig! :-)

Det at størrelsen ikke betyr noe er vel tidenes største løgn??! ;-)

Har en mann fått høre dette av sin kjære, er det vel ikke usannsynlig at det er sagt for å trøste! *he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...