Gjest trultemor25 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Selger dem det på apoteket? Noen som vet? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Panduro selger slike pipetter Hva er Panduro? 0 Siter
Osiris Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hva er Panduro? en hobbybutikk. finner den på panduro.no De har også butikker i en del byer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Er det engangssprøyter (uten spiss) du tenker på? Koster en slikk og ingenting på apoteket de. Du får kjøpt den enkeltvis, men jeg husker vi en gang kjøpte en eske på 100. For så å oppdage at den typen sprøyter ikke passet til tuten på medisinflaska... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Er det engangssprøyter (uten spiss) du tenker på? Koster en slikk og ingenting på apoteket de. Du får kjøpt den enkeltvis, men jeg husker vi en gang kjøpte en eske på 100. For så å oppdage at den typen sprøyter ikke passet til tuten på medisinflaska... Tenker egentlig mer på sånn tynn plast-pipette med en boble på toppen. 1 eller 5 ml eller hva de er for noe. De på jobben er 1 ml, men jeg tror de man får kjøpt er større. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Tenker egentlig mer på sånn tynn plast-pipette med en boble på toppen. 1 eller 5 ml eller hva de er for noe. De på jobben er 1 ml, men jeg tror de man får kjøpt er større. Skal du måle nøyaktig antall ml er sprøyta bedre synes jeg, men jeg vet jo ikke hva du skal ha den til. ) Som dråpeteller er nok pipetten best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.