Gå til innhold

Lokalavisa på Lillehammer ?

Anbefalte innlegg

Gjest noen som vet det ?
Skrevet

Er det Oppland Arbeiderblad der også, eller er det en annen avis ?

Gjest LucySky
Skrevet

Pleide å være noe som het Lillehammer Tilskuer også.

Gjest Jeg er fra Lillehammer
Skrevet

Dagningen og Lillehammer Tilskuer var to aviser på Lillehammer før.

De slo seg sammen for flere år siden og heter nå GD - Gubrandsdølen Dagningen.

Skrevet

Dagningen, er det.

Dagningen og Lillehammer Tilskuer var to aviser på Lillehammer før.

De slo seg sammen for flere år siden og heter nå GD - Gubrandsdølen Dagningen.

Skrevet

Forresten så har de nettside www.gd.no.

Om du lurer på noe mer om Lhmr., så er det bare å spørre :)

Gjest takk for hjelpen iallefall
Skrevet

Forresten så har de nettside www.gd.no.

Om du lurer på noe mer om Lhmr., så er det bare å spørre :)

:o( søren å !!! En må jo betale for å lese avisa på nettet hos dere .... og nettet vårt på jobb støtter ikke den nettleseren :o(.

Jeg ville gjerne sett den nyfødte 10. august ..... KANSKJE det er venninna mi sin ....

Skrevet

:o( søren å !!! En må jo betale for å lese avisa på nettet hos dere .... og nettet vårt på jobb støtter ikke den nettleseren :o(.

Jeg ville gjerne sett den nyfødte 10. august ..... KANSKJE det er venninna mi sin ....

Å sånn ja, nei de fødselsannonsene ligger nok ikke gratis i nettutgaven, nei. Fødselsannonser ligger da vel ikke i nettutgavene til noen andre aviser heller?

Kan du ikke ringe GD på 61221000 og spørre om de kan sende deg avisa fra 10. august? Det kan de helt sikkert gjøre.

Gjest takk så langt :o)
Skrevet

Å sånn ja, nei de fødselsannonsene ligger nok ikke gratis i nettutgaven, nei. Fødselsannonser ligger da vel ikke i nettutgavene til noen andre aviser heller?

Kan du ikke ringe GD på 61221000 og spørre om de kan sende deg avisa fra 10. august? Det kan de helt sikkert gjøre.

Joda, Telemarksavisa, Oppland Arbeiderblad m.fl. har både nyfødtannonser og bryllupsannonser ute på nettet.

GD er faktisk den første avisa jeg har vært borti som en må betale for å lese.

Skrevet

[quote name=takk så langt :o)' timestamp='1124281938' post='2713735]

Joda, Telemarksavisa, Oppland Arbeiderblad m.fl. har både nyfødtannonser og bryllupsannonser ute på nettet.

GD er faktisk den første avisa jeg har vært borti som en må betale for å lese.

Ja, det var smålig! Så vanvittig bra er nok ikke den avisa der :)

Men jeg kan jo forstå det på én måte. Hvis alle leser den fullstendige utgaven gratis på nett, blir det vel færre som faktisk kjøper papirutgaven og dermed mindre fortjeneste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...