Gjest noen som vet det ? Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Er det Oppland Arbeiderblad der også, eller er det en annen avis ? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Pleide å være noe som het Lillehammer Tilskuer også. 0 Siter
Gjest Jeg er fra Lillehammer Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Dagningen og Lillehammer Tilskuer var to aviser på Lillehammer før. De slo seg sammen for flere år siden og heter nå GD - Gubrandsdølen Dagningen. 0 Siter
Gjest Jeg er fra Lillehammer Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Dagningen, er det. Dagningen og Lillehammer Tilskuer var to aviser på Lillehammer før. De slo seg sammen for flere år siden og heter nå GD - Gubrandsdølen Dagningen. 0 Siter
Gjest Jeg er fra Lillehammer Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Forresten så har de nettside www.gd.no. Om du lurer på noe mer om Lhmr., så er det bare å spørre 0 Siter
Gjest takk for hjelpen iallefall Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Forresten så har de nettside www.gd.no. Om du lurer på noe mer om Lhmr., så er det bare å spørre ( søren å !!! En må jo betale for å lese avisa på nettet hos dere .... og nettet vårt på jobb støtter ikke den nettleseren (. Jeg ville gjerne sett den nyfødte 10. august ..... KANSKJE det er venninna mi sin .... 0 Siter
Gjest Jeg er fra Lillehammer Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 ( søren å !!! En må jo betale for å lese avisa på nettet hos dere .... og nettet vårt på jobb støtter ikke den nettleseren (. Jeg ville gjerne sett den nyfødte 10. august ..... KANSKJE det er venninna mi sin .... Å sånn ja, nei de fødselsannonsene ligger nok ikke gratis i nettutgaven, nei. Fødselsannonser ligger da vel ikke i nettutgavene til noen andre aviser heller? Kan du ikke ringe GD på 61221000 og spørre om de kan sende deg avisa fra 10. august? Det kan de helt sikkert gjøre. 0 Siter
Gjest takk så langt :o) Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Å sånn ja, nei de fødselsannonsene ligger nok ikke gratis i nettutgaven, nei. Fødselsannonser ligger da vel ikke i nettutgavene til noen andre aviser heller? Kan du ikke ringe GD på 61221000 og spørre om de kan sende deg avisa fra 10. august? Det kan de helt sikkert gjøre. Joda, Telemarksavisa, Oppland Arbeiderblad m.fl. har både nyfødtannonser og bryllupsannonser ute på nettet. GD er faktisk den første avisa jeg har vært borti som en må betale for å lese. 0 Siter
Gjest Jeg er fra Lillehammer Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 [quote name=takk så langt )' timestamp='1124281938' post='2713735] Joda, Telemarksavisa, Oppland Arbeiderblad m.fl. har både nyfødtannonser og bryllupsannonser ute på nettet. GD er faktisk den første avisa jeg har vært borti som en må betale for å lese. Ja, det var smålig! Så vanvittig bra er nok ikke den avisa der Men jeg kan jo forstå det på én måte. Hvis alle leser den fullstendige utgaven gratis på nett, blir det vel færre som faktisk kjøper papirutgaven og dermed mindre fortjeneste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.