er10 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Var i utgangspunktet ikke tenkt å ta med meg mat til snuppa på 1,5 år, men ser flere steder på nettet at folk anbefaler å ta med grøt/glass hjemmefra Vi skal til fastlandsspania/Torrevieja. Trenger jeg å ta med middagsglass? Er middagsglassene de selger der nede så mye annerledes enn her hjemme? Hva med melk? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Kan h*n ikke spise det dere spiser da? 0 Siter
flowy Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Middagsglassene du får kjøpt i Torrevieja er de samme som hjemme. Ikke stor forskjell i alle fall. Jeg hadde ikke giddet å drasse på mat hjemmefra. 0 Siter
Aryane Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Middagsglass til en på 18 månder??? Mine spiste det samme som oss fra de var 7 månder,jeg var bare flink til å passe på å ikke salte/krydre for mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.