Gå til innhold

Og mens jeg er i gang med å klage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kan jo ikke bare se på de som går i ett med tapetet og overse de som, tross alt, skiller seg en smule ut fra sidemannen/-damen.

Når det er sagt, skjønner jeg selvsagt at folk kan være veldig såre for blikk og kommentarer.

Apropos det å gå i ett med tapetet: Jeg husker følgende konge-kommentar fra HUSTRUER av Anja Breien:

Den ene av damene beklager seg over at mannen ikke legger merke til henne - hun går i ett med tapeten, liksom.

"Åssen tapet har du'a?" spør en av de andre.

*S*

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• morsan

18

• Dorthe

13

• damedame

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt enig - sånn som jeg - blir litt paranoid når jeg står med DEN ræva foran en iskiosk og kjøper verdens største is, da er jeg helt sikekr på at de tenker; "hun trenger vel ikke den isen der egentlig...." hehe

*lol*

Skrevet

Helt enig - sånn som jeg - blir litt paranoid når jeg står med DEN ræva foran en iskiosk og kjøper verdens største is, da er jeg helt sikekr på at de tenker; "hun trenger vel ikke den isen der egentlig...." hehe

*LOL*

Skrevet

Apropos det å gå i ett med tapetet: Jeg husker følgende konge-kommentar fra HUSTRUER av Anja Breien:

Den ene av damene beklager seg over at mannen ikke legger merke til henne - hun går i ett med tapeten, liksom.

*S*

*flire*

Gjest trumfkort
Skrevet

Det er det nok sikkert mange som tenker, men hvorfor bry seg om det?

Skrevet

Det er det nok sikkert mange som tenker, men hvorfor bry seg om det?

Nei -jeg bryr meg ikke :) jeg eter den opp jeg! hehe

Skrevet

Nei, jeg og kjæresten jeg er jente, han gutt, får aldri slike blikk.

Men jeg forstår godt at du får det. Sender sikkert sånne selv. Både til lesber og homser. Ganske enkelt for at jeg synes det er ekkelt å se på. Sorry mac, men sånn er det. Men jeg har ikke noe mot homofile, men vil helst slippe å bli mint på hva de gjør med hverandre.

Takk for svar, men jeg må nok kaste ballen tilbake:

Da bør kanskje du også slutte og kysse typen din på gata da. Er ikke sikkert folk rundt deg liker å få tanker om hva dere gjør på.

Sorry mac.

Mvh

Skrevet

*S*

*lol*

Skrevet

Gjør ikke forskjell tror jeg. Synes alltid det er så hyggelig å se to som har det fint sammen. Særlig gamle folk, da blir jeg sentimental :-)

hehe, ja, samme her. Det er det vakreste som finnes: Eldre par som (fortsatt) viser sin kjærlighet til hverandre. Utrolig flott!

Skrevet

hehe, ja, samme her. Det er det vakreste som finnes: Eldre par som (fortsatt) viser sin kjærlighet til hverandre. Utrolig flott!

Snakker du om meg? :-) koselig! hehe

Skrevet

Dere blir ikke spurt om hvordan dere utøver sexen da? Jeg har vært ute med mannlige rullestolbrukere og fått de utroligste spørsmål.

Jeg skjønner at du er lei men du må bare heve deg over det. Det er ikke din feil at andre er uvitende og snerpete.

Gjest Persille
Skrevet

Dere blir ikke spurt om hvordan dere utøver sexen da? Jeg har vært ute med mannlige rullestolbrukere og fått de utroligste spørsmål.

Jeg skjønner at du er lei men du må bare heve deg over det. Det er ikke din feil at andre er uvitende og snerpete.

I forbindelse med det;

Jeg mener ikke å være frekk, eller ufin, og jeg mener ikke at man bare skal rusle frem til et tilfeldig par i rullestol og stille masse spørsmål, men:

Når man lurer på sånne ting, hvordan dere klarer å ha sex f.eks (siden du nevnte det) - er det greit å spørre?

Skrevet

Det kan vel like gjerne være at dere er fokusert på om dere blir sett på. Og 'hver' gang noen tilfeldigvis ser dere, så *pang*, opp med guarden!

Prøv heller å fokusere på det positive ved å bli sett :) De fleste synes ganske sikkert at det er flott at dere viser fram kjærligheten.

For egen del blir jeg lett paranoid hvis jeg skal passe på å bare se på A4-menneskene på gata... hva om han der i rullestol eller hun store der borte tror at jeg SER på dem?

Som jeg tror jeg nevnte så er jeg bevisst på å ikke se etter andres reaksjoner. Jeg er så trygg at jeg ikke behøver det.

MEN, det er ikke til å unngå å legge merke til andre mennesker når man er i "bynære settinger", om jeg kan si det sånn.

Jeg er heller ikke spesielt opp med guarden, jeg registrerer det bare. Og til slutt, sånn som i dag, så er jeg blitt lei.

Det er bare det. Kanskje ikke noe å klage over, men noen dager må man bare klage også.

(De som er lei får lese andres innlegg, for jeg har tenkt å ligge her på sofaen en time til og klage litt... hahaha :))

Skrevet

Snakker du om meg? :-) koselig! hehe

hehe, ja, det kan godt hende :) Har du lyst, krøllet hår også? Slik som søte, gamle damer har?

mil1365380270
Skrevet

I forbindelse med det;

Jeg mener ikke å være frekk, eller ufin, og jeg mener ikke at man bare skal rusle frem til et tilfeldig par i rullestol og stille masse spørsmål, men:

Når man lurer på sånne ting, hvordan dere klarer å ha sex f.eks (siden du nevnte det) - er det greit å spørre?

Stusser ikke du litt hvis folk spør deg om sexlivet ditt? :-)

Skrevet

Du trenger den vel mer du, enn dem med liten rumpe?

Skrevet

Det er nok en gang slik at det fortsatt er mange det ikke er et helt dagligdags syn at to mennesker av samme kjønn gir hverandre kjærtegn.

Ikke vanskelig å skjønne at du kan bli lei, men du må nok leve med det og overse det så godt du kan. Det er ikke noe du kan forandre på i en fei, men klage kan du gjøre så mye du vil.

Folk så på meg når jeg gikk med krykker, ser på de som sitter i rullestol etc.Man har jo sett det før, men mange ønsker nok å ikke se vekk også, av den grunn at det også kan virke støtende. Jeg tenker slik ofte. Hvis en ikke skal la blikket hvile mer enn et sekund på en som er kortvokst for eksempel, hvilke signaler gir det da? Hvor usynlig blir en til slutt da? Så jeg prøver å se hverken mer eller mindre på folk flest, hvis du skjønner hva jeg mener. Ikke invadere, men heller ikke unngå øyekontakt.

Vh bugge.

Skrevet

Takk for svar, men jeg må nok kaste ballen tilbake:

Da bør kanskje du også slutte og kysse typen din på gata da. Er ikke sikkert folk rundt deg liker å få tanker om hva dere gjør på.

Sorry mac.

Mvh

*he he* Sånn er det med den saken!

Folk må gjerne kysse på gata etc for min del, men ved et par tilfeller har jeg hatt rett ved siden av meg i en busskø heterofile) par som RÅKLINER med slurping og smatting, og det kan jeg faktisk styre meg for!;-)

Da har jeg jo ingen mulighet til å gå en annen vei... *S*

Gjest Kari kenguru
Skrevet

I forbindelse med det;

Jeg ville bli sjokkert hvis noen stoppet meg på gata og spurte hvordan jeg greide å ha sex.

Skrevet

Jeg liker ikke at andre kysser foran meg - uansett kjønn jeg da....

Du må vel også innrømme at det ikke er det man ser hver dag - at to damer kysser hverandre.? - man ser, stopper opp - og går videre. Ikke verre enn det.

Hehe, hvordan er det å være samboer med en til som har PMS? *grøss og gru* :)

Helt ærlig, så pleier jeg aldri ha pms, men jeg tror dagens humør må skyldes at jeg venter en rød periode snart.

Men, uansett så er vel kommunikasjon alfa omega også når det kommer til pms. Man skal bare ha sørget for å kommunisere om de viktige tingene før pms'en setter inn :)

Partneren må vite at det er pms som setter dama i slikt et humør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...