Gå til innhold

Og mens jeg er i gang med å klage...

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Stusser ikke du litt hvis folk spør deg om sexlivet ditt? :-)

Jo, men jeg sier jo at man ikke kan rusle frem til hvem som helst og spørre!

Men om det i det hele tatt er greit å spørre om det?

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• morsan

18

• Dorthe

13

• damedame

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som jeg tror jeg nevnte så er jeg bevisst på å ikke se etter andres reaksjoner. Jeg er så trygg at jeg ikke behøver det.

MEN, det er ikke til å unngå å legge merke til andre mennesker når man er i "bynære settinger", om jeg kan si det sånn.

Jeg er heller ikke spesielt opp med guarden, jeg registrerer det bare. Og til slutt, sånn som i dag, så er jeg blitt lei.

Det er bare det. Kanskje ikke noe å klage over, men noen dager må man bare klage også.

(De som er lei får lese andres innlegg, for jeg har tenkt å ligge her på sofaen en time til og klage litt... hahaha :))

Jeg hadde ikke trodd at man skulle få så mange blikk etter seg i Oslo f.eks? (er det ikke der du bor?)

På et mindre sted, ville jeg tro at man kikker mer.

Men,- det er skrekkelig vanskelig å se "normalt" på folk som man legger merke til :) Idet man legger merke til noen (handicappet på en veldig synlig måte, merkelig utseende på en eller annen måte), så er det totalt umulig å huske hvordan man ser på folk man ikke legger merke til...

Gjest Persille
Skrevet

Jeg ville bli sjokkert hvis noen stoppet meg på gata og spurte hvordan jeg greide å ha sex.

Jeg skrev:

"jeg mener ikke at man bare skal rusle frem til et tilfeldig par i rullestol og stille masse spørsmål"

Men generelt; er det greit å spørre?

Skrevet

Dere blir ikke spurt om hvordan dere utøver sexen da? Jeg har vært ute med mannlige rullestolbrukere og fått de utroligste spørsmål.

Jeg skjønner at du er lei men du må bare heve deg over det. Det er ikke din feil at andre er uvitende og snerpete.

Nei, jeg har aldri fått det spørsmålet. Ikke såvidt jeg kan huske iallefall. Som sagt opplever jeg aldri noe ubehagelig ifb med at jeg elsker (med) damer.

By the way, så lurte jeg vel så mye på det selv, før jeg var sammen med damer seksuelt...

Igrunn er ikke dette med de små reaksjonene ute på byen noe å klage over heller, jeg er bare blitt litt generelt lei det. Iallefall i dag.

Skrevet

I forbindelse med det;

Jeg mener ikke å være frekk, eller ufin, og jeg mener ikke at man bare skal rusle frem til et tilfeldig par i rullestol og stille masse spørsmål, men:

Når man lurer på sånne ting, hvordan dere klarer å ha sex f.eks (siden du nevnte det) - er det greit å spørre?

Som alle andre :o) Det er mange måter å ha sex på. vet du.

mil1365380270
Skrevet

De jeg spør om sexivet til, de kjenner jeg så godt at jeg vet det er greit. Vil tro det er en god regel :-)

Skrevet

Jeg skrev:

"jeg mener ikke at man bare skal rusle frem til et tilfeldig par i rullestol og stille masse spørsmål"

Men generelt; er det greit å spørre?

Nei, det er det ikke :o)

Skrevet

Jeg kjenner en dame som er bitteliten og tynn og sped. Mannen hennes er en stor brumlebasse av en mann.

Er det OK at jeg spør henne hvordan de klarer å ha sex på en OK måte med den størrelsesforskjellen? ;-)

Eller hva med hun sm har en mann med stor mage? Kan jeg spørre henne om det samme?

Skrevet

Som jeg tror jeg nevnte så er jeg bevisst på å ikke se etter andres reaksjoner. Jeg er så trygg at jeg ikke behøver det.

MEN, det er ikke til å unngå å legge merke til andre mennesker når man er i "bynære settinger", om jeg kan si det sånn.

Jeg er heller ikke spesielt opp med guarden, jeg registrerer det bare. Og til slutt, sånn som i dag, så er jeg blitt lei.

Det er bare det. Kanskje ikke noe å klage over, men noen dager må man bare klage også.

(De som er lei får lese andres innlegg, for jeg har tenkt å ligge her på sofaen en time til og klage litt... hahaha :))

Jeg tror du skal tenke på at folk begynner å flakke med blikket fordi de er redde for å bli 'anklaget' for å se, ikke for at de vil dere noe vondt.

Jeg har selv flere ganger passert folk på gata (ja, tro det eller ei!), sett sløvt på dem i forbifarten som man gjør - og heisan, det var to jenter som plutselig kysset og så forelsket ut (aldri gutter, de tør vel ikke).

Hva skal jeg gjøre, spole tilbake og passe på å se en annen vei i redsel for at noen blir støtt?

Mitt tips er å rette opp ryggen og kikke blidt eller sløvt tilbake! :)

Skrevet

Hei.

Det er vel bare til å sette seg selv inn i situasjonen.

Tror de fleste ikke liker at fremmede spør sånn uten videre, men dersom man har en "fortrolig" stemning, så kan det meste spørres om.

Skrevet

hehe, ja, samme her. Det er det vakreste som finnes: Eldre par som (fortsatt) viser sin kjærlighet til hverandre. Utrolig flott!

Ja, det er til å gråte av, rett og slett. Har fått sett det på nært hold i sommer, og det gjorde et stort inntrykk på meg. Da tenkte jeg på dette med gode og onde dager... Ekteskapsløftene, eller de løftene en gir til hverandre.

Jeg håper at jeg og mannen min blir slik. At vi kan være hverandreslivspartnere, og elske hverandres rynker og alt som følger med.

Egentlig er vi på god vei. Om et par dager er det 15 år siden vi forlovet oss. Nå har vi begynt å feire med brask og bram både bryllupsdager og forlovelsesdager. Enten de er runde eller ei. Det er virkelig verdt å feire, og det er med en viss ydmykhet etterhvert.

For mange rundt oss skiller lag nå. Vi er jo midt i 30- åra, og da er det tid for slikt. Det er så trist å tenke tilbake på bryllupet vi var i, og så er det over.. I noen tilfeller absolutt det beste, men ofte virker det så trist og uforståelig på meg.

Ja, dette ble en eneste stor digresjon.

Skrevet

Jeg tror du skal tenke på at folk begynner å flakke med blikket fordi de er redde for å bli 'anklaget' for å se, ikke for at de vil dere noe vondt.

Jeg har selv flere ganger passert folk på gata (ja, tro det eller ei!), sett sløvt på dem i forbifarten som man gjør - og heisan, det var to jenter som plutselig kysset og så forelsket ut (aldri gutter, de tør vel ikke).

Hva skal jeg gjøre, spole tilbake og passe på å se en annen vei i redsel for at noen blir støtt?

Mitt tips er å rette opp ryggen og kikke blidt eller sløvt tilbake! :)

Ahrg, du misforstår meg :0))))

Jeg er meget rak i ryggen og jeg smiler gjerne tilbake.

MEN, jeg kan også bli lei det.

Nei, sorry. Nå skal jeg ta og logge ut her. Nok klaging.

Du skal ha takk for svar, iallefall, favn.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg kjenner en dame som er bitteliten og tynn og sped. Mannen hennes er en stor brumlebasse av en mann.

Er det OK at jeg spør henne hvordan de klarer å ha sex på en OK måte med den størrelsesforskjellen? ;-)

Eller hva med hun sm har en mann med stor mage? Kan jeg spørre henne om det samme?

Ja, det er det jeg mener - er det greit å spørre?

Jeg har en venninne, feit - som har en kjæreste, ikke feit, men ganske stor - og jeg funderer på hvordan i all verden de får det til?!

Men jeg har aldri turt å spørre...

Skrevet

Dere blir ikke spurt om hvordan dere utøver sexen da? Jeg har vært ute med mannlige rullestolbrukere og fått de utroligste spørsmål.

Jeg skjønner at du er lei men du må bare heve deg over det. Det er ikke din feil at andre er uvitende og snerpete.

Uff, dette minte meg på en situasjon. Var ute og spiste pizza med ei som har adoptert. Heldigvis var barnet lite, men så kommer det ei ung dame bort og stiller spørsmål, blant annet; Hvor mye koster det for en slik da?

I rest my case. Hva folk kan velte ut av seg..

Gjest Persille
Skrevet

De jeg spør om sexivet til, de kjenner jeg så godt at jeg vet det er greit. Vil tro det er en god regel :-)

Nja, en av mine eldste og beste venninder er tjukk - og har en kjæreste, ikke tjukk, men ganske stor - og jeg funderer på hvordan i all verden de får det til?!

Skrevet

hehe, ja, det kan godt hende :) Har du lyst, krøllet hår også? Slik som søte, gamle damer har?

Næ - svart og stritt :)

Gjest Persille
Skrevet

Nei, det er det ikke :o)

Hm...

Men hvordan skal man få svar på de tingene man lurer på da? Selv om det ikke er politiske korrekte...

Jeg har en venninne, tjukk - som har en kjæreste, ikke tjukk, men ganske stor - og jeg funderer på hvordan i all verden de får det til?!

Jeg vet jeg ikke har noe med det heller - men jeg lurer for det...

mil1365380270
Skrevet

Nja, en av mine eldste og beste venninder er tjukk - og har en kjæreste, ikke tjukk, men ganske stor - og jeg funderer på hvordan i all verden de får det til?!

Hvis du er så nysgjerrig, får du legge ut om dere da, og se om det kommer noe tilbake :-)

Skrevet

Hm...

Men hvordan skal man få svar på de tingene man lurer på da? Selv om det ikke er politiske korrekte...

Jeg har en venninne, tjukk - som har en kjæreste, ikke tjukk, men ganske stor - og jeg funderer på hvordan i all verden de får det til?!

Jeg vet jeg ikke har noe med det heller - men jeg lurer for det...

Du får slutte å fundere på sånt, da vel ;-)

Skrevet

Ahrg, du misforstår meg :0))))

Jeg er meget rak i ryggen og jeg smiler gjerne tilbake.

MEN, jeg kan også bli lei det.

Nei, sorry. Nå skal jeg ta og logge ut her. Nok klaging.

Du skal ha takk for svar, iallefall, favn.

Det stemmer vel sikkert at noen kikker, som du sier. Vel... når 99,99% av :kyssende: par på gata er jente-guttkombi, synes jeg ikke det er så rart, egentlig. Det er vel ikke vondt ment, men mer et utslag av at dere faktisk skiller dere litt ut, er lettere å legge merke til.

Personlig ser jeg straks en annen vei uansett hvilken 'type' par som kysser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...