morsan Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Ja, det er det jeg mener - er det greit å spørre? Jeg har en venninne, feit - som har en kjæreste, ikke feit, men ganske stor - og jeg funderer på hvordan i all verden de får det til?! Men jeg har aldri turt å spørre... Og det at du hittil ikke har turt å spørre er vel en god indikator på at dette er "over grensen"! ;-) Du får nøye deg med å LURE, eventuelt spørre her på DOL, men spør for all del ikke disse folkene om det! *S* 0 Siter
favn Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Uff, dette minte meg på en situasjon. Var ute og spiste pizza med ei som har adoptert. Heldigvis var barnet lite, men så kommer det ei ung dame bort og stiller spørsmål, blant annet; Hvor mye koster det for en slik da? I rest my case. Hva folk kan velte ut av seg.. Hjelpe og trøste. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Uff, dette minte meg på en situasjon. Var ute og spiste pizza med ei som har adoptert. Heldigvis var barnet lite, men så kommer det ei ung dame bort og stiller spørsmål, blant annet; Hvor mye koster det for en slik da? I rest my case. Hva folk kan velte ut av seg.. Det er utrolig hva folk spør om og hva de sier. Jeg håper det er ubetenksomhet og manglende opplæring, det ser ut som om folk trenger en liten oppfriskning i "hvordan behandle andre mennesker som ikke er like A4 som dem". Hm, det er vel derfor jeg blir så skærp her inne noen ganger og håper at det får hjernecellene til folk å løpe litt fortere i enkelte situasjoner. 0 Siter
favn Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hm... Men hvordan skal man få svar på de tingene man lurer på da? Selv om det ikke er politiske korrekte... Jeg har en venninne, tjukk - som har en kjæreste, ikke tjukk, men ganske stor - og jeg funderer på hvordan i all verden de får det til?! Men jeg har aldri turt å spørre... Jeg vet jeg ikke har noe med det heller - men jeg lurer for det... Men hvorfor har du behov for å vite noe som helst om andres sexliv? Det er noe som aldri har falt meg inn å lure på. 0 Siter
flisa Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Uff, dette minte meg på en situasjon. Var ute og spiste pizza med ei som har adoptert. Heldigvis var barnet lite, men så kommer det ei ung dame bort og stiller spørsmål, blant annet; Hvor mye koster det for en slik da? I rest my case. Hva folk kan velte ut av seg.. men i svarte! 0 Siter
flisa Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Men hvorfor har du behov for å vite noe som helst om andres sexliv? Det er noe som aldri har falt meg inn å lure på. Skal jeg fortelle? hehe 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Ja, det er det jeg mener - er det greit å spørre? Jeg har en venninne, feit - som har en kjæreste, ikke feit, men ganske stor - og jeg funderer på hvordan i all verden de får det til?! Men jeg har aldri turt å spørre... Jeg synes ærlig talt ikke det er din sak å spørre om dette. Din venninne kan ikke svare deg uten å samtidig til en viss grad utlevere, gi deg visuelle bilder av kjæresten og deres sexliv. Og det synes jeg ikke en skal gjøre. Men en kan jo heller spørre her inne da om noen vil fortelle litt om det. Anonymt, vil jeg tro. Mange her inne deler mye av seg selv med andre, og en får vite ting en ellers vanskelig ville hatt tilgang til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hm... Men hvordan skal man få svar på de tingene man lurer på da? Selv om det ikke er politiske korrekte... Jeg har en venninne, tjukk - som har en kjæreste, ikke tjukk, men ganske stor - og jeg funderer på hvordan i all verden de får det til?! Men jeg har aldri turt å spørre... Jeg vet jeg ikke har noe med det heller - men jeg lurer for det... Jeg synes ikke du skal spørre. Man går jo ikke rundt å spør folk om sexlivet deres, hadde du villet utlevert ditt til en fremmed? Er dere gode venninner så kanskje hun forteller deg det en dag ) 0 Siter
Gjest trumfkort Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Takk for svar, men jeg må nok kaste ballen tilbake: Da bør kanskje du også slutte og kysse typen din på gata da. Er ikke sikkert folk rundt deg liker å få tanker om hva dere gjør på. Sorry mac. Mvh Sa jeg dere skulle slutte? Nei, bare sa at jeg syntes det ikke er spesielt koselig å se, og det må jeg da få mene? Jeg trenger ikke se vet du, kan se bort. Du må da tåle et ærlig svar når du spør? Meget mulig folk synes det er ekkelt å se på når jeg og kjæresten kysser også, men som sagt så stirrer ikke folk på oss (du vet hvorfor). Når man er i en spesiell situasjon som du jo er, må man desverre også bare takle at man blir sett på som spesiell. Tviler på at det innen rimelig tid blir så vanlig med homofile (eller så mange fler av dem da) at alle synes det er helt ok å se dem kysse. En helt annen sak er at de fleste aksepterer at folk er homofile og ikke har noe i mot dem pga det, men tanken på hva de egentlig gjør er for meg ganske ekkel. Sikkert fordi jeg selv hadde blitt kvalm om jeg skulle vært intim med en annen jente. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Om jeg smiler for meg selv når jeg ser homofile/lesbiske par som leier hverandre på gata så er det ikke fordi jeg er spydig, men fordi jeg synes det ser så koselig ut. ) 0 Siter
damedame Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Sa jeg dere skulle slutte? Nei, bare sa at jeg syntes det ikke er spesielt koselig å se, og det må jeg da få mene? Jeg trenger ikke se vet du, kan se bort. Du må da tåle et ærlig svar når du spør? Meget mulig folk synes det er ekkelt å se på når jeg og kjæresten kysser også, men som sagt så stirrer ikke folk på oss (du vet hvorfor). Når man er i en spesiell situasjon som du jo er, må man desverre også bare takle at man blir sett på som spesiell. Tviler på at det innen rimelig tid blir så vanlig med homofile (eller så mange fler av dem da) at alle synes det er helt ok å se dem kysse. En helt annen sak er at de fleste aksepterer at folk er homofile og ikke har noe i mot dem pga det, men tanken på hva de egentlig gjør er for meg ganske ekkel. Sikkert fordi jeg selv hadde blitt kvalm om jeg skulle vært intim med en annen jente. Hei igjen. Joda, jeg tåler å høre svare ditt. Jeg takket da også for det, såvidt jeg husker. Vil bare prøve å få deg til å se tingene fra et annet perspektiv. Ha en god dag videre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 *he he* Sånn er det med den saken! Folk må gjerne kysse på gata etc for min del, men ved et par tilfeller har jeg hatt rett ved siden av meg i en busskø heterofile) par som RÅKLINER med slurping og smatting, og det kan jeg faktisk styre meg for!;-) Da har jeg jo ingen mulighet til å gå en annen vei... *S* Enig! Kyssing og klemming offentlig er helt greit for meg, men parene trenger ikke akkurat sjekke ut hvor mange ganger de klarer å snurre tunga rundt den andres drøvel da... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jeg synes ærlig talt ikke det er din sak å spørre om dette. Din venninne kan ikke svare deg uten å samtidig til en viss grad utlevere, gi deg visuelle bilder av kjæresten og deres sexliv. Og det synes jeg ikke en skal gjøre. Men en kan jo heller spørre her inne da om noen vil fortelle litt om det. Anonymt, vil jeg tro. Mange her inne deler mye av seg selv med andre, og en får vite ting en ellers vanskelig ville hatt tilgang til. Men jeg spurte jo Dorthe om det var greit å spørre - og hun svarte nei. Helt ærlig svar, og jeg respekterer det, men da hjelper det jo ikke å spørre her heller 0 Siter
Gjest trumfkort Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hei igjen. Joda, jeg tåler å høre svare ditt. Jeg takket da også for det, såvidt jeg husker. Vil bare prøve å få deg til å se tingene fra et annet perspektiv. Ha en god dag videre. Litt vanskelig å se tingene fra et annet perspektiv. Hvis noen skulle føle seg støtt av å se heterofile kysse måtte det da bli homofile. Og sånn det er er det engang de som er i mindretall og de som er "unaturlige". Men igjen, denne meningen er på ingen måte en oppfordring til å slutte å kysse og kose seg. Bare sier at dere må nok tåle å få noen blikk i ny og ne. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hvis du er så nysgjerrig, får du legge ut om dere da, og se om det kommer noe tilbake :-) *ler* Bra plan 0 Siter
flisa Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Men jeg spurte jo Dorthe om det var greit å spørre - og hun svarte nei. Helt ærlig svar, og jeg respekterer det, men da hjelper det jo ikke å spørre her heller Jo, HER kan man jo spørre om det meste 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jo, HER kan man jo spørre om det meste Jammen... Hun sa jo at det ikke var greit å spørre? 0 Siter
morsan Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jammen... Hun sa jo at det ikke var greit å spørre? Du får legge inn en tråd med mulighet for folk til å svare anonymt, da vel! ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jammen... Hun sa jo at det ikke var greit å spørre? Hun mente vel på gaten? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jammen... Hun sa jo at det ikke var greit å spørre? Hadde vi sittet over en flaske rødvin og småpratet og du var den beste venninna mi, hadde jeg sikkert fortalt det meste ) Men jeg forbeholder meg retten til ikk å svare offentlig her på forumet eller til fremmede folk på gata ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.