Gå til innhold

Og mens jeg er i gang med å klage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får legge inn en tråd med mulighet for folk til å svare anonymt, da vel! ;-)

Klarer jeg å svare anonymt her inne jeg da ;o)

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

18

• morsan

18

• Dorthe

13

• damedame

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men jeg spurte jo Dorthe om det var greit å spørre - og hun svarte nei.

Helt ærlig svar, og jeg respekterer det, men da hjelper det jo ikke å spørre her heller :)

Nei, det er ikke greit å spørre Dorthe, for da spør du direkte et menneske som på ingen måte er anonym.

Intet forbud her om å legge inn en tråd under seksualliv, eller hva nå den tråden kalles, hvor du spør om noen vil fortelle, eller gi linker som kan gi deg opplysninger om hvordan

man kan ha et godt seksualliv som "god og rund".

Det blir noe annet.

Gjest Persille
Skrevet

Hadde vi sittet over en flaske rødvin og småpratet og du var den beste venninna mi, hadde jeg sikkert fortalt det meste :o)

Men jeg forbeholder meg retten til ikk å svare offentlig her på forumet eller til fremmede folk på gata ;o)

Og det er du selvfølgelig i din fulle rett til!

Det ble kanskje en litt større debatt enn det jeg hadde tenkt meg, men jeg lurte faktisk bare på om det var greit å spørre om sånne ting rent generelt. Ting man ikke har noe med, ikke rett til/krav på å vite - men likevel lurer på. Og gjerne programpolitisk ukorrekt selvfølgelig...

Så det er da bare å innfinne seg med at det er noen ting man aldri kommer til å få svar på :)

*stor kamel å svelge for en nysgjerrig sjel*

Gjest Persille
Skrevet

Nei, det er ikke greit å spørre Dorthe, for da spør du direkte et menneske som på ingen måte er anonym.

Intet forbud her om å legge inn en tråd under seksualliv, eller hva nå den tråden kalles, hvor du spør om noen vil fortelle, eller gi linker som kan gi deg opplysninger om hvordan

man kan ha et godt seksualliv som "god og rund".

Det blir noe annet.

Jeg spurte Dorthe om det generelt var greit å spørre - ikke om det var greit å spørre _henne_.

Skrevet

*knegg*

Skrevet

Det ble kanskje en litt større debatt enn det jeg hadde tenkt meg, men jeg lurte faktisk bare på om det var greit å spørre om sånne ting rent generelt. Ting man ikke har noe med, ikke rett til/krav på å vite - men likevel lurer på. Og gjerne programpolitisk ukorrekt selvfølgelig...

Så det er da bare å innfinne seg med at det er noen ting man aldri kommer til å få svar på :)

LOL

Hvis du er veldig nysgjerrig på venninna di så får du be henne over på jenteaften, snakke om ditt eget sexliv så vil jeg tro at du har stor sjanse til å få svar på dine spørsmål dersom damen ikke er av de helt private som aldri snakker om slike ting :o)

Gjest Persille
Skrevet

Det var det da :)

Skrevet

LOL

Du får be venninna di over på en damekveld med rødvin, fortelle om ditt eget sexliv og kanskje du får vite noe om hennes. Hvis hun da ikke er av de helprivate som aldri snakker om sexlivet sitt.

Skrevet

Det er jo svært mye man spør om her inne på DOL som man strengt tatt ikke har noe med! :-) Og som man kanskje ikke ville spurt sin beste venn(inne) om heller! *S*

Skrevet

LOL

Du får be venninna di over på en damekveld med rødvin, fortelle om ditt eget sexliv og kanskje du får vite noe om hennes. Hvis hun da ikke er av de helprivate som aldri snakker om sexlivet sitt.

Gjest Persille
Skrevet

LOL

Hvis du er veldig nysgjerrig på venninna di så får du be henne over på jenteaften, snakke om ditt eget sexliv så vil jeg tro at du har stor sjanse til å få svar på dine spørsmål dersom damen ikke er av de helt private som aldri snakker om slike ting :o)

Jada - og det er ikke så stort problem at jeg ikke vet, vet ikke om jeg vil vite heller :)

Men jeg lurte egentlig på om det er "lov" å spørre om slike tabubelagte ting man gjerne kan komme til å lure på innimellom? Mener ikke at man skal gå bort til en tilfeldig rullestolbruker og spørre hvordan h*n klarer å ha sex, eller hva adopterte barn egentlig koster, etc.

Argh, du skjønner hva jeg mener - og at det ikke er for å være ekkel :)

Gjest Persille
Skrevet

LOL

Det er ikke det at jeg _så_ gjerne vil vite - jeg bare lurte på om det generelt er greit å spørre om tabubelagte ting som dette?

Og selvfølgelig skal man ikke løpe til nærmeste rullstolbruker og mase om sexlivet deres, eller spørre adoptivforeldre hva slike barn koster nå til dags - men innimellom lurer man på ting man egentlig ikke kan spørre hvem som helst om :)

Du skjønner hva jeg mener :)

Skrevet

Jada - og det er ikke så stort problem at jeg ikke vet, vet ikke om jeg vil vite heller :)

Men jeg lurte egentlig på om det er "lov" å spørre om slike tabubelagte ting man gjerne kan komme til å lure på innimellom? Mener ikke at man skal gå bort til en tilfeldig rullestolbruker og spørre hvordan h*n klarer å ha sex, eller hva adopterte barn egentlig koster, etc.

Argh, du skjønner hva jeg mener - og at det ikke er for å være ekkel :)

Men akkurat som eksemplet ditt med den tykke venninna, så er det jo omtrent umulig å spørre om noe slikt uten samtidig å såre!!

Hvordan skal man klare å formulere et spørsmål om hennes sexliv uten at det i hennes ører blir oppfattet slik:

"Si meg en ting - finner mannen i det hele tatt frem til underlivet ditt mellom alle valkene dine, eller må han bruke bokmerke?"

*S* Skjønner? ;-)

Gjest det er nok pms
Skrevet

Selv om en del aviser og mange politiske partier har bestemt seg for at homofili skal være normalt, deles ikke dette synet av alle borgere.

Du må nok finne deg i at folk glaner. Alternativet er å begrense den intime kjærligheten til det private rom.

Gjest Persille
Skrevet

Men akkurat som eksemplet ditt med den tykke venninna, så er det jo omtrent umulig å spørre om noe slikt uten samtidig å såre!!

Hvordan skal man klare å formulere et spørsmål om hennes sexliv uten at det i hennes ører blir oppfattet slik:

"Si meg en ting - finner mannen i det hele tatt frem til underlivet ditt mellom alle valkene dine, eller må han bruke bokmerke?"

*S* Skjønner? ;-)

Jepp - og det er mange ting i samme kategori.

Det samme med adpoteringer, det koster jo penger å fly, bo på hotell, søknader og tid etc, men hvordan formulere det uten at det høres ut som om de har kjøpt barnet?

Feil blir det uansett - man får heller stagge nysgjerrigheten tror jeg... :)

Skrevet

*S* Skjønner? ;-)

"bokmerke" hehe :D

Skrevet

Jepp - og det er mange ting i samme kategori.

Det samme med adpoteringer, det koster jo penger å fly, bo på hotell, søknader og tid etc, men hvordan formulere det uten at det høres ut som om de har kjøpt barnet?

Feil blir det uansett - man får heller stagge nysgjerrigheten tror jeg... :)

Ikke sant? ;-)

Jeg spør ikke vilt fremmede mennesker hvor mye bilen deres kosta heller - selv om enkelte spradebasser mer enn gjerne ville ha delt denne informasjonen med andre! ;-)

Skrevet

*S* Skjønner? ;-)

Han får strø på Nyco og putte'n inn der det bruser - hadde jeg svart da :)

Skrevet

Ja du kan ta ny signatur:

Lesbiskfeitkjerringirullestolmedstomi

:-)

Skrevet

Han får strø på Nyco og putte'n inn der det bruser - hadde jeg svart da :)

*LOL*

Alt du kommer på å si, flisa! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...